تشکیل بانک اطلاعات جوانان اردبیل ضروری است

تشکیل بانک اطلاعات جوانان اردبیل ضروری است

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی جوانان در جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف یکی از ضرورت‌ها است که باید شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ مجید خدابخش عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار داشت: ما با یک طرح جامع و برنامه‌ریزی منسجم می‌توانیم هدف‌گذاری مناسب و مطلوب در این حوزه را داشته باشیم اما برخی از دستگاه‌ها هنوز در این زمینه یک اقدام و برنامه‌ریزی مناسبی انجام ندادند.

وی با بیان اینکه ما در استان اردبیل باید با همکاری همه دستگاه‌ها در حوزه متنوع 13 گانه برای جوانان ارائه خدمات کنیم٬ تصریح کرد: این کار باید با یک حرکت و اقدام مثبت و سازنده به انجام برسد.

استاندار اردبیل نبود آمار و اطلاعات در این زمینه را یک ضعف اساسی دانست و افزود: این ضعف باید با تدبیر و دوراندیشی و ارائه راهکارهای مناسب برطرف شود.

خدابخش با اشاره به تنوع خواسته‌ها و مطالبات جوانان بیان کرد: این مطالبات باید در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف دقیق و درست مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد تا با اولویت بتوانیم به برطرف کردن آن همت کنیم.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با بیان اینکه این ستاد در قالب اهداف و رویکردهای 13 گانه تلاش می‌کند تا کار‌ها را به پیش ببرد٬ افزود: این سی‌امین جلسه ستاد ساماندهی در 8 سال اخیر است که خروجی مناسب و عملیاتی نداشته است.

وی با اشاره به نبود آمار درست و دقیق از فعالیت‌های انجام شده در حوزه جوانان اظهار کرد: ما هیچ اطلاعی از رقم ازدواج٬ پرداخت تسهیلات به زوجین٬ اشتغال و مسکن ساخته شده برای آن‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان نداریم و این خود ضعف بزرگی است که ضرورت برنامه‌ریزی دقیق را نشان می‌دهد.

بهتاج تصریح کرد: باید از نگرش‌های سطحی و گرایش‌های کلیشه‌ای خارج شویم و سعی کنیم با تدارک بانک اطلاعاتی جوانان دقیق و منسجم برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها در حوزه‌های 13 گانه را انجام دهیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon