حافظ شیراز راهی دور دوم شد؛ برق سقوط کرد


حافظ شیراز راهی دور دوم شد؛ برق سقوط کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال حافظ شیراز در ادامه مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور برابر نفت و گاز گچساران به تساوی رسید و راهی دور دوم شد اما برق شیراز به دسته مناطق سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر نوجوانان کشور با برگزاری چند مسابقه به انجام رسید که در یکی از این بازی‌ها، تیم‌های حافظ شیراز و نفت و گاز گچساران امتیازات را تقسیم کردند.

در این مسابقه که در ورزشگاه پردیس زرهی شیراز برگزار شد، تیم‌های حافظ شیراز و نفت و گاز گچساران در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند و همین تساوی برای صعود حافظ به دور دوم کافی بود.

نماینده فارس در شرایطی در این بازی به هدف خود که کسب حداقل یک امتیاز بود رسید که تیم فولاد خوزستان پیش از این صعود خود را به عنوان تیم نخست مسجل کرده بود اما تیم‌های حافظ شیراز و نفت و گاز گچساران به دنبال کسب عنوان دوم گروه بودند.

نوجوانان حافظ در 4 بازی اخیر خود توانستند تیم‌های فجرشهیدسپاسی، برق شیراز و شاهین بوشهر را شکست دهند و در بازی آخر نیز در شرایطی که با یک تساوی راهی دور دوم می‌شدند، به هدف خود دست پیدا کردند.

تیم فوتبال برق شیراز نیز در این گروه حضور داشت که با کسب نتایج ضعیف و 6 امتیاز از 10 مسابقه در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت و به دسته مناطق سقوط کرد تا فصل آینده برای صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان، پیکار کند.

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز نیز در این گروه با کسب 9 امتیاز در رده چهارم جدول 6 تیمی این گروه قرار گرفت و بالا‌تر از شاهین بوشهر و برق شیراز، خود را در لیگ بر‌تر حفظ کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon