۲۰۲ کیلومتر از جاده‌های گلستان آسفالت شد

202 کیلومتر از جاده‌های گلستان آسفالت شد

خبرگزاری تسنیم: معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: امسال ۲۰۲ کیلومتر از جاده‌های گلستان آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عادل مصدقی در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان در هفته حمل و نقل و راهداری اظهار داشت: در مجموع برای روکش و لکه‌گیری آسفالت جاده‌های استان گلستان 200 هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: امسال حجم آسفالت به نسبت سال قبل 2.5 برابر افزایش داشته و تاکنون 202 کیلومتر آسفالت شده است.

وی افزود: 100هزار متر مربع لکه‌گیری نیز در راه‌های استان گلستان انجام شده و در مجموع تا امروز 50 میلیارد تومان در بخش راهداری اعتبارات هزینه شده که بیشتر آن برای روکش آسفالت و افزایش امنیت راه‌ها بوده و از این میزان 50 درصد برای روکش آسفالت تخصیص یافته است.

معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: در بخش ارتقای ایمنی راه‌ها نیز توجهات خاصی شده و در موضوع تکمیل تابلوها و علائم افقی و عمودی اقدامات خوبی صورت گرفته و یک هزار و 800 کیلومتر از جاده های استان نیز تجدید خط‌کشی شده است.

وی اظهار کرد: در موضوع آشکارسازی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز نیز 85 نقطه شناسایی و اقدامات لازم برای آشکارسازی انجام شد و راهکارهای اجرایی کوتاه، بلند و میان مدت برای این مناطق اندیشیده شده است.

مصدقی بیان کرد: تاکنون 297 مورد درخواست استعلام حریم راه‌های استان گلستان را داشتیم که 263 مورد مجوز صادر شده است.

به گفته وی، از سیاست‌های دیگر راهداری استان گلستان نوسازی ناوگان راهداری است که در همین راستا برای خرید 5 دستگاه کامیونت و 3 دستگاه نمک‌پاش مکانیزه اقدام شده است.

معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در راه های روستایی نیز اقداماتی صورت گرفته که روکش آسفالت 25 کیلومتر از این راه‌ها از جمله این فعالیت‌ها است و برای طرح راهداری زمستانه نیز 182 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین با 415 نفر نیروی انسانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon