بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی به پیمانکاران

بدهی 100 میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی به پیمانکاران

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: با اعتبارات موجود تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی ۳۰ سال به طول می انجامد و در حال حاضر با بدهی یکصد میلیارد ریالی به پیمانکاران مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، محمدرضا عیدی امشب در جلسه بررسی مشکلات مدارس فرسوده بناب با اشاره به تخصیص ناکافی اعتبارات نوسازی مدارس اظهار داشت: اعتبارات نوسازی مدارس استان در سال جاری معادل 175 میلیارد ریال است.

وی گفت: برای تجهیز مدارس تازه تأسیس و خیرساز استان نیز امسال 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس آذربایجان شرقی همچنین اظهارکرد: هیچگونه اعتباری برای ساماندهی تجهیزات مدارس قدیمی وجود ندارد و به نوعی در این مورد دست ما بسته است.

عیدی سپس از انجام طرح مطالعاتی اردوگاه دانش آموزی بناب خبرداد و گفت: برای مطالعات این طرح مبلغ 250 میلیون ریال هزینه شده است که با ابلاغ طرح احداث این مجموعه آغاز می‌شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره ره قانون بودجه سال 93 مبنی بر فروش اموال بلااستفاده و هزینه آن برای احداث مجموعه های جدید گفت: برخی از مراکز آموزشی شهرستان که بلااستفاده هستند، شناسایی شده که می توان از محل فروش آنها قسمتی از هزینه های احداث مدارس جدید را تأمین کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon