تداوم عملیات ارتش سوریه در ریف حمص، دمشق، ادلب و درعا

تداوم عملیات ارتش سوریه در ریف حمص، دمشق، ادلب و درعا

خبرگزاری تسنیم: ارتش سوریه به عملیات خود علیه محل‌های تمرکز عناصر مسلح در ریف حمص، دمشق، ادلب و درعا ادامه داد و همزمان نیز مردم در منطقه غوطه شرقی ریف دمشق علیه حضور عناصر مسلح تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه، یگان‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در ریف حمص، ادلب و درعا را هدف قرار دادند.

اهالی شهرک های صبیحان و الدویر در ریف دیرالزور نیز به مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش پرداخته و شماری از آنها را کشته یا زخمی کردند.

نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی تکفیری را که اکثر آنها تحت فرماندهی جبهه تروریستی النصره در ریف ادامه فعالیت می‌کنند، هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی سوری گفت: یگان‌های ارتش مخفیگاه‌های تروریست‌ها در روستاهای خشیر، الذهبیه، تل الطوقان، الدبشیه، طلب، بیاعه الکبیره و المستریحه در اطراف فرودگاه ابوالظهور را هدف قرار دادند.

وی افزود: عملیات ارتش در روستای طعوم نیز به انهدام چند مخفیگاه تروریست‌ها و هلاکت شماری زیادی از آنها از جمله اسامة حرب، ثروت حرب، مصطفى حرب وحسن احمد حاج قاسم منجر شد.

شماری از تروریست‌ها نیز در روستای قیمناس در ریف ادلب به هلاکت رسیدند.

یگان‌های ارتش تعدادی از عناصر مسلح را در دو ناحیه جبل حلوز و عین البارده در منطقه جسر الشغور در غرب شهر ادلب کشتند و مخفیگاه‌ها و سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند.

گروهه‌ای تروریستی در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت به هلاکت 5 نفر از عناصر خود در شهر معره النعمان و منطقه الدانا اذعان کردند.

ارتش و نیروهای مسلح در سلسله عملیات خود علیه گروه تروریستی النصره در منطقه الرستن، شماری از آنها را کشته و تلاش تروریست‌ها برای نفوذ از دو روستای رحوم و عنق الهوی برای تعرض به اهالی روستای مکسر الحصان در ریف شرقی شهر حمص را خنثی کردند.

صفحات گروه‌های تروریستی در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت نیز خبر اقدام جبهه‌ النصره در اعدام حسن الاشتر سرکرده گروه مسلح موسوم به "تیپ خالد بن الولد" را در منطقه الرستن منتشر کردند.

شماری از تروریست‌ها نیز در جنوب گمرک قدیمی شهر درعا البلد کشته یا زخمی شدند. این گمرک مرکز امدادرسانی به عناصر مسلح از خاک اردن است.

یگان‌های ارتش مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در محله الحمادین در درعا البلد را نیز هدف قرار دادند.

ارتش سوریه عملیات نظامی خود در منطقه جوبر در ریف دمشق را افزایش داده و پیشروی زیادی کرد.

درهمین حال، دامنه تظاهرات شهروندان سوری علیه گروه‌های مسلح به منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق رسید.

هزاران نفر از مردم خواهان خروج عناصر مسلح در این منطقه شدند که مواد غذایی را احتکار می‌کنند و به مردم گرسنگی می‌دهند.

یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده نیز در یک بیمارستان میانی در محله طریق السد در شهر درعا منفجر شد که ده‌ها نفر در جریان آن کشته یا زخمی شدند. این محله تحت کنترل عناصر مسلح است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان