والنسیا با شکست ایبار به رده چهارم جدول صعود کرد

والنسیا با شکست ایبار به رده چهارم جدول صعود کرد

خبرگزاری تسنیم: شاگردان نونو اسپریتو سانتو با غلبه بر ایبار به مکان چهارم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز (یکشنبه) سه دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های والنسیا و اسپانیول مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها والنسیا در خانه ایبار با تک گل دقیقه 31 فرانسیسکو آلکاسر به برتری یک بر صفر رسید. شاگردان نونو اسپریتو سانتو با این برد خارج از خانه 31 امتیازی شدند و به مکان چهارم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کردند.

لوانته هم مقابل میهمانش، رئال سوسیه‌داد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی  یک بر یک دست نیافت. با این نتیجه لوانته 15 امتیازی شد و در مکان پانزدهم جدول قرار گرفت. شاگردان دیوید مویس هم با این تساوی 15 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لوانته در رده چهاردهم جدول ایستادند.

بامداد امروز همچنین رایووایکانو در خانه‌اش با نتیجه 3 بر یک مغلوب اسپانیول شد. اسپانیول با این برد 20 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

هفته شانزدهم لالیگا  عصر امروز و امشب (یکشنبه) با دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:

ویارئال - دپورتیوو لاکرونیا
گرانادا - ختافه
الچه - مالاگا
اتلتیک بیلبائو - اتلتیکومادرید

در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا، رئال مادرید با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز به ترتیب با 38 و 32 امتیاز مکان‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon