عزاداری فرماندهان و کارکنان پلیس به مناسبت ۲۸ صفر

عزاداری فرماندهان و کارکنان پلیس به مناسبت 28 صفر

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان ناجا در قالب دستجات عزاداری، در طول خیابان شهید بهشتی، عازم مصلای تهران شدند تا در کنار سایر نیروهای مسلح و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به عزاداری بپردازند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز تعداد کثیری از کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در یگان‌ها و دسته‌های عزاداری مجزا، به سمت مصلای تهران حرکت کردند.

بر اساس این گزارش دستجات عزاداری کارکنان پلیس از ساعت 8:30 صبح امروز از مسیر خیابان بهشتی، به سمت مصلای تهران و محل برگزاری عزاداری نیروهای مسلح که امسال به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود حرکت کردند.

در این مراسم، کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در قالب دستجات عزاداری در مسیرهای مختلف شهر، به سمت مصلای تهران حرکت می‌کنند و مراسم عزاداری مشترکی را در این محل برگزار خواهند کرد.

امسال سومین سالی است که نیروهای مسلح به برگزاری مراسم مشترک عزاداری به مناسبت فرارسیدن 28 صفر می‌پردازند و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سنوات گذشته و در دانشگاه تهران، میزبانی این مراسم را به‌عهده داشتند.

بنابر این گزارش، سخنران امروز این مراسم در مصلای تهران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است و فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در این مراسم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/1

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon