ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مشهدالرضا

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مشهدالرضا

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به حرکت کاروان‌های پیاده روی رضوی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، از ترافیک پرحجم ولی روان در محورهای منتهی به شهر مشهد خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به حرکت دسته‌جات و کاروان‌های عزاداری در مسیر منتهی به مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر محورهای منتهی به مشهد مقدس و خصوصاً محورهای بجنورد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه به مشهد مقدس با توجه به حرکت کاروان‌های پیاده روی و عزاداران رضوی، از شرایط ترافیکی خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: شرایط فعلی و حرکت کاروان‌های پیاده، اتوبوس‌ها و سواری‌هایی که به صورت هیئت‌های عزاداری در حال حرکت به سمت مشهد مقدس هستند باعث شده، تا ترافیک در مسیرها و محورهای منتهی به مشهد مقدس پرحجم ولی روان باشد.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی با هشدار به مسافران و خودروهای عبوری از این معابر گفت: با توجه به حجم خودروهای عبوری و بارش برف و باران و شرایط نامطلوب جوی، از رانندگان درخواست می‌شود تا با آرامش و سرعت مطمئنه برانند و نسبت به عبور کاروان‌های پیاده در حاشیه مسیر، هوشیار باشند.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد:‌ پلیس راهور نیروی انتظامی برای تسهیل در عبور کاروان‌های پیاده به سمت حرم رضوی، عبور خودروها از محور قدیم نیشابور به مشهد را ممنوع کرده و این مسیر به تردد کاروان‌های پیاده روی رضوی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon