فیلم «شیار ۱۴۳» با حضور خانواده معظم شهدا در ورامین اکران شد

فیلم «شیار 143» با حضور خانواده معظم شهدا در ورامین اکران شد

خبرگزاری تسنیم: فیلم شیار ۱۴۳ با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه شهرستان ورامین به صورت ویژه در سینما قدس ورامین اکران شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار، طی سانسی ویژه با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، محسن خوانساری فرماندار ورامین، حمیدرضا آرمان مهر رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و جمعی از مسئولان در سینما قدس ورامین اکران شد.

حمیدرضا آرمان مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در استان تهران اظهار داشت: فیلم شیار 143، نگاهی متفاوت به هشت سال دفاع مقدس و نقش مادران شهید  دارد و در جشنواره بین المللی فیلم فجر سال 92، برنده سه سیمرغ بلورین، سه تندیس بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و منتخب تماشاگران را به خود اختصاص داد.

وی تاکید کرد: این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و ابوذر پور محمدی ساخته شده و مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، یدالله شادمانی و گلاره عباسی از بازیگران این فیلم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین افزود: شیار 143، روایت گر مادری در روستای سرچشمه کرمان است که پسرش بدون اطلاع به او به جبهه می رود و در عملیات والفجر مقدماتی شرکت می کند اما با وجود بازگشتن دو تن از دوستانش اثری از او یافت نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم شیار 143 با توجه به محتوای ایثار، صبر و تحمل خانواده شهدا و  روزهای سخت آن ها می تواند برای خانواده های معظم شهداو ایثارگران، تداعی کننده روزهای سخت دوران جنگ تحمیلی باشد و همچنین برای مسئولان اجرایی شهرستان نیز که بارسنگین مسئولیت را بردوش دارند، تذکری در قبال  رشادت های سربازان دلاور میهن برای حفظ و حراست از ایران و اسلام باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon