بدمینتون باز قمی، مقام سوم مسابقات جوانان کشور را به دست آورد


بدمینتون باز قمی، مقام سوم مسابقات جوانان کشور را به دست آورد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: بدمینتون باز قمی، مقام سوم مسابقات رنکینگ جوانان کشور را به دست آورد.

علی پنجه باشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درقم، درباره حضور نمایندگان قم در مسابقات رنکینگ جوانان کشور اظهار داشت: سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان پسر کشور در شیراز برگزار شد و تیم بدمینتون قم نیز با 4 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد که حاصل آن موفقیت تیم اعزامی قم در دو بخش یک نفره و دو نفره بود.

وی افزود: بدمینتون بازان قم با ترکیب علیرضا افکانه، محمدحسین ثانی، محمدباقر ترابی و نعیم موسوی در این رقابت‌ها حاضر بودند که در قسمت یکنفره در یک چهارم نهایی علی رضا افکانه از قم 3 بر 2 برابر مهدی انصاری از زنجان به پیروزی رسید اما محمد باقر ترابی از قم برابر محمد امین محمدجانی از فارس 3 بر صفر بازنده شد و به نیمه نهایی نرسید.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: در مرحله نیمه نهایی علی رضا افکانه از قم به مصاف محمد علوی از خراسان رضوی رفت که در این مسابقه علوی توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یابد تا افکانه به عنوان سوم مسابقات جوانان کشور بسنده کند.

پنجه باشی بیان کرد: در یک چهارم نهایی قسمت دو نفره نیز تیم نیما جباری و محمد باقر ترابی از قم 3 بر صفر برابر امیر کاکاوند و محمد علی امینی از قزوین پیروز شد اما در نیمه نهایی برابر تیم 2 نفره زنجان مغلوب شد و به عنوان سوم رسید.

وی تصریح کرد: اساس کار بدمینتون قم بر رده‌های پایه استوار است و نتایجی که در همین رده‌ها به دست آمده نشان می‌دهد ما می‌توانیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت بدمینتون قم افزود: تیم دختران ما در رنکینگ خردسالان کشور در بخش دوبل مقام سوم را به دست آورده و جوانان دختر ما در دوبل به میزبانی سنندج دوم کشور شدند یا تیم‌های اعزامی پسران نوجوانان ما در مسابقات آموزشگاه‌ها مقام‌های اول تا سوم بخش‌های مختلف را کسب کرده‌اند.

پنجه باشی خاطرنشان کرد: 2 نوجوانان دختر ما در جمع 16 بدمینتون باز نخبه کشور هستند و در اردوی استعدادپروری تیم ملی حضور دارند و تیم بدمینتون مردان ما با ترکیبی جوان به لیگ دسته اول صعود کرده و این‌ها نشان می‌دهد ما در مسیر صحیحی حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon