۵ نمایشگاه همزمان با دهه آخر صفر در حرم رضوی برگزار می‌شود

5 نمایشگاه همزمان با دهه آخر صفر در حرم رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره نمایشگاه های آستان قدس رضوی از برگزاری ۵ نمایشگاه همزمان با ایام دهه آخر صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علی اکبر عمرانی اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و مصادف شدن آن با هفته وقف و پژوهش نمایشگاه‌های کتاب، عفاف و حجاب، هفته وقف و  هفته پژوهش در سالن چند منظوره و همچنین نمایشگاه تصاویر سوگواری حضرت رضا (ع) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به رسالت اداره نمایشگاه های آستان قدس رضوی  به منظور آشنا کردن اقشار مختلف مردم با فعالیت‌های گسترده‌ این مجموعه و با توجه به حجم گسترده زائران در روزهای پایانی ماه صفر، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در روز اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) به‌طور کامل باز و پذیرای زائرین و مجاورین و بازدید کنندگان خواهد بود.

عمرانی بیان کرد: مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی با هدف پاسخ به سوال‌های مخاطبان در زمینه اطلاع‌رسانی و معرفی فعالیت‌ها و خدمات انجام گرفته در آستان قدس رضوی با زیربنایی بالغ بر9 هزار و 500 متر مربع در سال 1388 به بهره برداری رسید.

وی گفت: این مرکز با سالن همایشی با ظرفیت حدود400 نفر، سالن چند منظوره برای برگزاری نمایشگاه های موقت و اتاق نشست ها باظرفیت 70 نفر در طبقه زیرین ورودی باب الجواد حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است.   

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon