توافق دولت پاکستان و حزب «تحریک انصاف» برای تشکیل کمیسیون قضایی بررسی‌ تقلب در انتخابات

توافق دولت پاکستان و حزب «تحریک انصاف» برای تشکیل کمیسیون قضایی بررسی‌ تقلب در انتخابات

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی حزب تحریک انصاف اعلام کرد که این حزب با دولت پاکستان برای تشکیل کمیسیون قضایی بررسی تقلب در انتخابات سال گذشته در این کشور به توافق رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «شیرین مزاری» سخنگوی حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری عمران خان اعلام کرد که این حزب با دولت «نوازشریف» درمورد تشکیل کمیسیون قضایی برای بررسی تقلب در انتخابات سال 2013 میلادی به توافق رسیده است.

حزب تحریک انصاف پاکستان با برگزاری نشستی درمحل اقامت عمران خان در «بنی گالا» واقع در «اسلام آباد» مذاکره با دولت این کشور را بررسی کردند.

همچنین در این نشست اوضاع امنیتی ایالت «خیبرپختونخواه» پس از حادثه مدرسه «پیشاور» و نقد و بررسی پیشنهادهای کمیته احزاب مشترک برای مبارزه با تروریسم نیز مورد بحث قرار گرفت.

شیرین مزاری با اشاره به مذاکرات دولت با حزب تحریک انصاف اظهارداشت که 2 طرف برای تشکیل کمیسیون قضایی برای تحقیق در مورد تقلب انتخاباتی سال گذشته به توافق رسیده‌اند.

این در حالی است که روزهای گذشته کمیته مرکزی حزب تحریک انصاف پاکستان با محکوم کردن حادثه مدرسه غیرانتفاعی ارتش در شهر پیشاور مذاکرات با دولت را نیز از سرگرفته است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان