مدیر ستاد انتخاباتی السبسی از پیروزی وی در انتخابات خبر داد

مدیر ستاد انتخاباتی السبسی از پیروزی وی در انتخابات خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر ستاد انتخاباتی الباجی قائد السبسی از پیروزی او در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم، محسن مرزوق  مدیر ستاد انتخاباتی الباجی قائد السبسی و از رهبران حزب نداء تونس در اظهاراتی در حضور خبرنگاران و حامیان این حزب در مقابل ستاد انتخاباتی در پایتخت، اعلام کرد: «تمام شاخص ها حاکی از پیروزی السبسی در انتخابات است».

در همین ارتباط پایگاه خبری الجزیره قطر نیز اعلام کرد: بلافاصله پس از پایان انتخابات، ستاد انتخاباتی السبسی از پیش گرفتن وی بر رقیب خود خبر داده بدون اینکه آمار دقیقی را در این خصوص ارائه دهد.

اما تیم انتخاباتی منصف المرزوقی خبر پیروزی رقیب او در انتخابات را بی اساس دانسته و اعلام کرد، تفاوت بین آراء بسیار اندک است و از چند هزار رای فراتر نمی رود.

عدنان منصر مدیر ستاد انتخاباتی المرزوقی گفت: چنانچه پیروزی السبسی تایید شود و ما از این موضوع اطمینان حاصل کنیم به او تبریک خواهیم گفت.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم در دو ساعت پایانی رای گیری گفت: این وضعیت به این معنی است که در نظرسنجی ها به این استقبال گسترده و دیرهنگام توجه نشده است.

خبرگزاری آناتولی نیز با اشاره به فاصله بسیار اندک بین آراء هر یک از دو رقیب انتخاباتی اعلام کرد: تفاوت آراء آنقدر اندک است که دشوار بتوان به طور قطع گفت کدام یک از این دو پیروزی را از آن خود کرده است.

از سوی دیگر در پی پایان رای گیری، ستاد انتخاباتی المرزوقی ستاد رقیب را به صدها مورد نقض قوانین انتخاباتی متهم کرد.

اما روزنامه الیوم السابع مصر نیز نوشت: جنبش نداء تونس تاکید کرد که نتایج اولیه انتخابات حاکی از پیروزی السبسی است.

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس که صبح امروز آغاز شد، السبسی و المرزوقی دو نامزد ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان