درس آموزی فرزندان انقلاب در مکتب ولایت, لرزه به اندام استکبار انداخته است

درس آموزی فرزندان انقلاب در مکتب ولایت, لرزه به اندام استکبار انداخته است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بابلسربا تاکید بر درس آموزی از مکتب ولایت، گفت: امروز آنچه که لرزه به اندام استکبار می‌اندازد، همین پاسداشت محرم و صفر است.

سرهنگ دوم پاسدار سید موسی حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از ماموریت های پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) است، اظهارداشت: با نگاه به سیره عملی انقلاب اسلامی ایران در می یابید، که انقلاب اسلامی ما دقیقاً در امتداد انقلاب و نهضت ائمه اطهار (ع) بوده است.

وی با اشاره به بیانات گهربار امام راحل (ره) که فرمود: ما هرچه داریم از محرم و صفر است، افزود: امروز آنچه که لرزه به اندام استکبار می اندازد، همین پاسداشت محرم و صفر است.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، تصریح کرد: پاسداشت محرم و صفر به خوبی نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران یک الگوبرداری خوبی از انقلاب ائمه اطهار (ع) به ویژه پیامبر مکرم اسلام (ص) داشته و خواهد داشت.

حسین نژاد، با اشاره به الگوهای فرهنگی جدیدی که امروزه در دنیا مطرح بوده و با بیان اینکه فرهنگ موضوعی نیست که با برنامه‌ریزی‌های یکروزه یا یکساله بتوان شاهد ثمره آن بود، گفت: فرهنگ یکی از ارکان اصلی جامعه محسوب می‌شود که برای دستیابی به نقطه تعالی، نیازمند همگرایی، برنامه‌ریزی‌های دراز مدت و هدفمند و سرمایه‌گذاری مناسب در کشور است.

وی افزود: با توجه به هجمه هایی که امروزه از سوی استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران اسلامی وارد می شود، باید درک افراد جامعه را برای استفاده از فرهنگ صحیح و اسلامی ارتقا داد.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با اشاره به اینکه تمام انقلاب های دنیا، سنگرهای متعددی برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب خود دارند، تصریح کرد: بخش فرهنگی تنها یک بخش از مجموع آن سنگرها تلقی می‌شود.

حسین نژاد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس، در سنگرهای اقتصادی، فرهنگی و نظامی توانست، به جهانیان ثابت کند که می تواند به عنوان یک الگوی برتر در دنیا مطرح باشد، گفت: ایران اسلامی در سنگر اقتصادی نیز با پیروی از استراتژی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: ما فرزند رمضان هستیم، بار دیگر توانست قدرت خود را به دنیا ثابت کند.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از سیره ناب انبیا الهی و ائمه اطهار (ع) و ترویج فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی در جامعه، برای رشد و بالندگی علمی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب تلاش کنند تا همانند سنگر نظامی، در سنگر فرهنگی نیز از آرمان ها، ارزش ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضانت و صیانت شود.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، درباره میزان موفقیت انقلاب اسلامی در مقابه با اهداف شوم دشمنان، گفت: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران با ولایت و تدبیر امام راحل (ره) و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) در دنیای فعلی توسط انقلاب اسلامی و انقلاب شیعه، نشان از یک پیروزی کامل در برابر اهداف شوم دشمنان است.

حسین نژاد، خاطرنشان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری، بردباری و صبوری خانواده‌های معظم شهدا و به برکت خونی که شهدای بزرگ اسلام و انقلاب اسلامی زیر درخت تنومند انقلاب ریختند، توانستیم در 100 درصد از ماموریت هایی که در حوزه به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی داشتیم موفق باشیم.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت و توان فردی برای صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن و با بیان اینکه به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران یک سر و گردن از انقلاب های دیگر جهان بالاتر است، گفت: انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس با هیچ انقلابی در دنیا نیست.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، تصریح کرد: غیرقابل قیاس بودن انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان به برکت وجود رهبری دانا، متدبر و توانا است.

حسین نژاد، با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت برخورداری از مقام معظم رهبری را به هر انقلابی هدیه نکرده است، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی ایران و آرمان های والای انقلاب و امام راحل (ره) که امروزه پرچم دار اصلی آن مقام معظم رهبری است را حفظ کنیم، باید در امتداد ولایت فقیه حرکت کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به بیانات گهربار امام خمینی (ره) که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما صدمه وارد نشود، و با بیان اینکه امروزه کانون و تمرکز اصلی نقشه های دشمن ولایت فقیه است، تاکید کرد: همه اقشار جامعه باید با تمام توان و ظرفیت از ارزش‌ها و آرمان‌های ولایت فقیه پاسداری و در همه حال رهرو و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon