خدمتگزار:‌ وزرا و معاونان رئیس‌جمهور به شهرستان‌های خراسان‌جنوبی سفر می‌کنند

خدمتگزار:‌ وزرا و معاونان رئیس‌جمهور به شهرستان‌های خراسان‌جنوبی سفر می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی بی‌صبرانه آماده استقبال از رئیس جمهور است، گفت: جمعی از وزراء و معاونان رئیس‌جمهور به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد سفر دولت تدبیر و امید به استان اظهار داشت: به طور یقین تصمیمات و دستوراتی که رئیس‌جمهور صادر کرده سبب خشنودی مردم استان می‌شود که این اخبار خوش را وی روز چهارشنبه در جمع مردم استان بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های نهایی با مسئولان کشوری برای سفر هیئت دولت به استان به انجام رسیده است، گفت: خراسان‌جنوبی و مردم استان بی‌صبرانه آماده و منتظر پذیرایی از رئیس‌جمهور هستند.

استاندار خراسان جنوبی به سفر وزراء و معاونان رئیس جمهور به شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: به طور یقین این سفر دارای آثار و برکات بسیار خوب و مناسبی برای استان در ابعاد مختلف بوده و سبب تزریق روحیه نشاط و امید در استان می‌شود.

خدمتگزار به اقدامات صورت گرفته تاکنون در استان اشاره و بیان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از سوی مدیران ذیربط به انجام رسیده و امید است تا زمان انجام سفر نیز بتوانیم سایر اقدامات مورد نظر را به انجام برسانیم تا شاهد برپایی یک سفر خوب و با شکوه باشیم.

در این جلسه تمامی برنامه‌های پیش بینی شده در سفر رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon