بلاتر: برایم مهم است که مردم درباره فیفا چه فکری می‌کنند

بلاتر: برایم مهم است که مردم درباره فیفا چه فکری می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال می‌گوید برای او بسیار مهم است که بار دیگر اعتماد اهالی دنیای فوتبال را نسبت به فیفا جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپ بلاتر اعتراف کرد که فیفا باید برای احیای اعتبار از دست رفته‌اش پس از جنجال‌ و رسوایی‌های پیرامون اعطای میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 به ترتیب به روسیه و قطر، تلاش کند.

بلاتر در گزارش پایان سال فیفا به سایت این سازمان گفت: نظر مردم مهم است، چون فوتبال بزرگترین ورزش دنیاست و مردم را به یکدیگر متصل می‌کند و به آنها احساس، شور و امید می‌دهد. بنابراین برای من به شخصه به عنوان رئیس نهاد حاکم بر دنیای فوتبال بسیار مهم است که اعتبار فیفا را به آن برگردانم.

بلاتر افزود: من در جلسه اعضای کمیته اجرایی فیفا در ماه دسامبر که در مراکش برگزار شد، این موضوع را به آنها متذکر شدم. همچنین از مسئولان کمیته‌های راهنمایی و اخلاق فیفا خواستیم که راهی برای رسیدن به این هدف پیدا کنند. من توانسته‌ام تمام اعضای کمیته اجرایی را متقاعد کنم و همگی به اتفاق موافق انتشار این گزارش (گزارش مایکل گارسیا از پرونده میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022) هستیم اما به قدر کفایت و تنها زمانی که این پرونده کاملاً بسته شده باشد.

دوران ریاست سپ بلاتر بر فیفا سال آینده به پایان می‌رسد اما این مرد 78 ساله سوئیسی در نظر دارد که برای پنجمین دوره متوالی در انتخابات ریاست فیفا شرکت کند و در حال حاضر تنها رقیب او ژرومه شامپانیه فرانسوی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon