۲۰ اکیپ راهداری در جنوب استان فارس مستقر می‌شوند

20 اکیپ راهداری در جنوب استان فارس مستقر می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از استقرار ۲۵۰ راهدار در قالب ۲۰ اکیپ راهداری در جنوب استان فارس خبر داد.

داریوش نصر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار داشت: امسال باهدف کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به سال‌های قبل و با مشارکت دستگاه‌های امدادی و همچنین پلیس‌راه طرح راهداری زمستانی در جنوب استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: در سه ماه اخیر با تجمیع دستگاه‌ها بیش از 70 کیلومتر از مسیرهای حوزه استحفاظی به‌صورت رفت‌وبرگشت عملیات راهداری محوری شامل شانه‌سازی، شیب شیروانی و نصب علائم انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه به آمار بالای ترافیک در محورهای حوزه استحفاظی نیز اشاره و تصریح کرد: به دلیل ارتباط حوزه استحفاظی این اداره کل به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و تردد بیش از 35 درصد کامیون‌های سنگین استان از محورهای جنوبی لزوم ایمن‌سازی محور‌های تحت پوشش این اداره کل در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام خبر استقرار 250 راهدار و 160 دستگاه ماشین‌آلات در قالب 20  اکیپ راهداری در جاده‌های جنوب فارس از مسافران و شهروندان تقاضا کرد در سفرها تجهیزات موردنیاز برای سفر زمستانه را به همراه داشته باشند و با راهداران همکاری لازم را انجام دهند.

نصر گفت: اطلاع‌رسانی از طریق مرکز مدیریت راه‌ها نیز با سامانه گویای 141  انجام می‌شود که مسافران می‌توانند با کسب اطلاعات راه‌ها ایمن‌تر سفر کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon