شناسنامه هویتی ۱۱۰ شهید دانشجوی لرستان صادر می‌شود

شناسنامه هویتی 110 شهید دانشجوی لرستان صادر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اداره ثبت‌احوال لرستان گفت: شناسنامه هویتی ۱۱۰ شهید دانشجوی استان لرستان به‌زودی آماده و صادر می‌شود.

حسین میر دریکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه با برنامه‌های ثبت‌احوال لرستان برای هفته ثبت‌احوال اظهار داشت: با تشکیل جلسه هماهنگی هفته ثبت‌احوال در 23 آذرماه بر خدمات‌رسانی و انجام فعالیت‌های کارکنان به نحو احسن تأکید داشتیم.

وی با بیان اینکه‌ این هفته از چهارشنبه سوم دی‌ماه آغاز می‌شود افزود: کار خود را با غبارروبی گلزار شهدا شروع کرده و پس‌ از آن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر، دیدار با خانواده شهدا و شورای ثبت وقایع حیاتی ادامه می‌دهیم.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال لرستان در رابطه با شورای ثبت وقایع حیاتی عنوان کرد: مسئولان هر شهرستان ثبت وقایع ازدواج، طلاق، ولادت و فوت در شهرستان‌های استان ارائه می‌دهند که سبب می‌شود یکی از مهم‌ترین و دقیق‌ترین آمار باشد.

میر دریکوندی با بیان این‌که نخستین شناسنامه شهید در لرستان هفته گذشته به طلبه شهید علی عباس حسین پور اهدا شد، تصریح کرد: در این هفته دومین و سومین شناسنامه را به شهیدان سرلشگر شاه مراد نقدی و سرتیپ دوم اردشیر نقدی در منزل این دو شهید اهدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح اهدای شناسنامه به شهدا، 110 شهید دانشجوی لرستانی را نیز در پی دارد.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال لرستان گفت: در این هفته رونمایی از یک سند هویتی شهید و برگزاری ستاد اقامه نماز و اهدای جوایز را نیز داریم.

میر دریکوندی در رابطه با عناوین هفته ثبت‌احوال بیان کرد: سوم دی‌ماه نخستین روز هفته ثبت‌احوال با عنوان ثبت‌احوال، مدیریت هویت در فضای مجازی، چهارم دی‌ماه روز ثبت‌احوال، اعتقاد و صدور اسناد هویتی، پنجم دی‌ماه ثبت‌احوال، نظام جامع شناسایی ایرانیان، ششم دی‌ماه ثبت‌احوال رصد تحولات و آمار جمعیتی، هفتم دی‌ماه ثبت‌احوال، تسهیل در ارائه خدمات هشتم دی‌ماه ثبت‌احوال، حفظ هویت فرهنگی، نهم دی‌ماه ثبت‌احوال، ثبت مهاجرت است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon