برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین نشده است

برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین نشده است

خبرگزاری تسنیم: شهردار سرعین گفت: هیچ برنامه‌ای برای برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین نداریم و تاکنون در این زمینه ایده‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شهرداری ارائه نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا زنده‌دل بعد از ظهر امروز در جلسه شورای شهر سرعین اظهار داشت: ما برخلاف سال گذشته تاکنون در حوزه برگزاری جشنواره گردشگری زمستانی با هیچ مجموعه و نهادی نشست تخصصی نداشتیم و برگزاری این جشنوراه نیز تاکنون قطعی نشده است.

وی تصریح کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا در فصل زمستان با توجه به زیبایی‌های منحصر به فرد منطقه نظیر بارش برف و صعود زمستانی به سبلان، استفاده از آلوارس به عنوان پیست منحصر به فرد شمالغرب کشور بتواند جشنواره‌ها و رخدادهای محلی و منطقه‌ای را با همین محوریت انجام دهد.

زنده‌دل با بیان اینکه شهرداری با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در برخی روزها در فصل پاییز سعی کرده تا کارهای عمرانی خود را متوقف نکرده و با سرعت به اصلاح و ترمیم برخی از نقاط اقدام کند، گفت: در درجه‌بندی شهرها این شهرستان با وجود پذیرایی از 7 تا 8 میلیون گردشگر به دلیل شناور بودن جمعیت آن از ردیف شهرهای زیر 5 هزار نفر مورد بی‌توجهی واقع شده است.

شهردار سرعین بیان کرد: علاوه بر این توزیع مالیات بر ارزش افزوده براساس جمعیت شهرها است که در این مورد به جمعیت شناور شهرستان توجهی نشده و زمینه برخی ازغفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها نیز فراهم آمده است.

وی با اشاره به چابک‌سازی نیروی انسانی و خدمه شهرداری اردبیل در ارائه خدمات بهتر به مردم و حرکت در مسیر الکترونیکی کردن این خدمات افزود: شهر سرعین دارای جاذبه‌های متعددی است و از آبگرم معدنی آن گرفته تا اقامت گاه‌ها و مکان‌های تفریحی و توریستی می‌تواند برای جذب گردشگر یک بستر توانمند باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon