۳ هزار و ۷۹۳ انشعاب برق در ملایر واگذار شد

3 هزار و 793 انشعاب برق در ملایر واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به اینکه پیک بار مصرفی برق ملایر ۲.۳ درصد رشد داشته است، گفت: تعداد ۳ هزار و ۷۹۳ انشعاب در سال ۹۳ به متقاضیان برق در ملایر واگذار شد.

امیرحسین بادامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ملایر  تعداد روستاهای دارای برق را در ملایر 216 روستا عنوان کرد و اظهار داشت: 819 حلقه چاه برق‌دار نیز در این شهرستان وجود دارد.

بادامی با اشاره به وجود 108 هزار مشترک برق در ملایر بیان کرد: استفاده از منابع، در اولویت قرار دادن رفع مشکلات مناطق محروم و اصلاح روشنایی معابر، رفع مشکلات درون‌شهری و غیره  از جمله برنامه‌های شرکت توزیع برق در ملایر است.

وی افزود: ارتقاء مرکز اتفاقات و فوریت‌های برق، ایجاد ساختمان، تامین اعتبار برای بلوار کریم‌خان زند و تعمیر شبکه‌های برق در ملایر از جمله نیازهای این شهرستان است.

بادامی با بیان اینکه در حال حاضر واگذاری انشعابات برق بروزرسانی شده است، تصریح کرد: اگر مشکلی در زمان واگذاری انشعاب وجود دارد به دلیل شرایط مهیا نشده از سوی متقاضی است که در صورت رفع مشکل به متقاضیان واگذار می‌شود.

 مدیر توزیع نیروی برق ملایر اظهار داشت: پیک بار مصرفی ملایر در سال 92 به میزان 105.7 مگاوات بوده و با رشد 2.36 درصدی پیک بار مصرفی در ملایر به 108.2 مگاوات در سال 93 رسیده است.

بادامی افزود: قدرت برق واگذار شده امسال حدود 7 مگاوات افزایش داشته و این در حالی است که رشد پیک بار در کشور معادل 5.3 درصد و در همدان 2.3 درصد است.

مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در 8 ماهه امسال گفت: تبدیل 16.5 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار به منظور افزایش پایداری و پیشگیری از سرقت، اجرای پروژه‌های روشنایی معابر و نصب 600 دستگاه چراغ، برق‌رسانی به روستاهای خوش‌آباد و قشلاق با 2 هزار و 500 میلیون ریال از جمله این اقدامات بوده است. 

 وی به اجرای پروژه‌های مدیریت برق ملایر در افق بلندمدت اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل 12 دستگاه پست هوایی، اجرای 8.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط، تأمین 189 مورد برق متقاضیان مصارف سنگین با 34 کیلومتر  و 92 دستگاه پست هوایی است. 

وی افزود: تلفات برق ملایر از 24.7 در سال گذشته به 21.7 در سال 93 کاهش یافته است که نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش داشت. 

 انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon