شروع به کار مجدد پروژه ملی راه‌سازی قاضی خان-بدره پس از گذشت ۹ سال

شروع به کار مجدد پروژه ملی راه‌سازی قاضی خان-بدره پس از گذشت 9 سال

خبرگزاری تسنیم: پروژه راه‌سازی قاضی خان-بدره ایلام پس از گذشت ۹ سال شروع به کار کرد و صدای ماشین آلات راه سازی مردم این منطقه را خوشحال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیروان، شهرستان‌های تازه تاسیس بدره و سیروان از 9 سال پیش در انتظار بودند که با اتمام پروژه راه‌سازی قاضی خان-بدره بتوانند در مدت زمان کمتری در مسیری مناسب‌تر تردد داشته باشند.

سال‌ها از زدن کلنگ احداث این محور ارتباطی در استان ایلام می‌گذرد ولی ظاهرا گذشت 9 سال زمان کافی برای اتمام این پروژه نبود، ضعف مدیریتی و عوض شدن پیمانکاران این پروژه سبب می‌شد که روند پیشرفت این محور بسیار کند و لاکپشتی پیش برود.

پس از گذشت 9 سال اکنون این پروژه با حضور پیمانکار جدید شروع به کار کرده است.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان سیروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سیروان، اظهار داشت: این پروژه از سال 84 شروع به کار کرده است، که طول این پروژه 12 کیلومتر است.

پولادی عنوان کرد: 7 کیلومتر از این پروژه آماده بیس آسفالت است که در محدوده شهرستان سیروان قرار دارد.

وی افزود: این پروژه تا پایان امسال آماده بهره برداری می‌شود، به دلیل زیاد بودن پیمانکاران این پروژه میزان اعتباری که برای آن به کار رفته است مشخص نیست که پس از بررسی‌ها میزان اعتبار و هزینه‌ها نیز اعلام می‌شود.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان سیروان تصریح کرد: 5 کیلومتر از این پروژه در محدوده شهرستان بدره قرار دارد که انجام عملیات نیز مربوط به مسئولان این شهرستان است.

وی گفت: این پروژه سبب می‌شود که 45 کیلومتر راه ارتباطی بدره به سیروان را کوتاه‌تر کند.

فرماندار شهرستان سیروان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سیروان اظهار داشت: در دو ماهی که از آغاز مجدد احداث راه قاضی خان_بدره می‌گذرد پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مراد یگانه افزود: امسال برای پیشبرد این پروژه یک میلیارد تومان از طرف شهرستان بدره و دو میلیارد تومان نیز از سوی شهرستان سیروان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon