شهرک حمل و نقل در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

شهرک حمل و نقل در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: شهرک حمل نقل با اختصاص ۵۰ هکتار زمین در محدوده شهربوشهر راه‌اندازی می‌شود که اکنون با جانمایی آن، ۳۰ هکتار زمین برای ایجاد زیرساخت‌های لازم تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروزدر نشست با مسئولان حمل ونقل  استان بوشهر با بیان اینکه توسعه راههای استان از جمله برنامه‌های مهم استان است اظهار داشت: محور دالکی به کنارتخته از محورهای پرترافیک و حادثه‌ساز است که برای چهار خطه شدن این محور اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از محور دالکی به کنار تخته چهار خطه شده گفت: 16 کیلومتر باقی مانده این محور با توافقات به عمل آمده تا پایان امسال عملیاتی و در مدت 2 سال امحور چهار خطه دالکی به کنار تخته تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح محور برازجان به گناوه خبر داد و گفت: این محور که پیشرفت قابل توجهی دارد با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

سالاری از اجرای شهرک حمل ونقل در استان خبرداد و بیان کرد: این شهرک که نقش قابل توجهی در انتقال کالاهای تجاری دارد در محدوده جزیره نگین جانمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا 4 سال آینده مجتمع تجاری نگین محل تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری بندر بوشهر می‌شود خاطرنشان کرد: با استقرار شهرک حمل ونقل در این محدوده کالاهای تجاری از این مجتمع بندری جابجا می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 50 هکتار زمین برای ایجاد شهرک حمل و نقل در نظر گرفته شده است گفت: در فاز نخست اجرای این شهرک 30 هکتار زمین در محدوده مجتمع بندری نگین اختصاص می‌یابد که 20 هکتار دیگر نیز برای طرح‌های توسعه‌ای آن درنظر گرفته شده است.

سالاری با تاکید بر توسعه سامانه هوشمند جاده‌ای افزود: سامانه هوشمند جاده‌ای که کنترل خودروها در جاده‌ها برعهده دارد نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش تصادفات و تخلفات خودرویی دارد که این مهم امسال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon