آیت‌الله صفایی‌بوشهری: راه مقابله با فتنه «مجاهدت» و «حرکت در منظومه ولایت» است

آیت‌الله صفایی‌بوشهری: راه مقابله با فتنه «مجاهدت» و «حرکت در منظومه ولایت» است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک فتنه بین‌المللی بود، گفت: راه مقابله با فتنه بصیرت، مجاهدت، ولایت‌مداری و حرکت در منظومه ولایت است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه یکی از فرازهای تاریخ اسلام در ایران 9 دی است، اظهار داشت: 9 دی اوج شکوه بصیرت، ولایت‌مداری و مجاهدت اسلام است که مردم ولایت‌مدار برای حفظ انقلاب از داشته‌های خود در عرصه انقلاب اسلامی استفاده کردند.

وی افزود: جهان استکبار با طرح‌های بسیاری به‌دنبال کنترل، مدیریت و براندازی نظامی اسلامی بود، اما مردم گرانقدر، بصیر و ولایت‌مدار با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که تجلی آن در 9 دی به عنوان اوج بصیرت و ولایت‌مداری لقب گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فتنه 88 یک فتنه بین‌المللی بود، تصریح کرد: فتنه 88 برای براندازی نظام طراحی شده بود، مردم با حرکت در مدار و منظومه ولایت و خلق حماسه 9 دی سبب شدند هم نظام پایدار بماند و هم اینکه انقلاب اسلامی اوج بیشتری به خود بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت‌های با بصیرت، هوشمندانه و ولایت‌مدارانه مردم سبب شد، گذشته از اینکه آن فتنه پیروز نشود، بلکه انقلاب اسلامی یک حرکت ارتقائی پیدا کرد و به سمت کمال حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه راه مقابله با فتنه بصیرت، مجاهدت، ولایت‌مداری و حرکت در منظومه ولایت است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 خورشید بیداری و بصیرت بودند؛ ایشان با حرکت بسیار زیبا، حساب شده و مدیریت فوق‌العاده، توانستند نظام جمهوری اسلامی، مردم و تاریخ را از فتنه نجات دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon