دشمنان در فتنه ۸۸، به‌دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند

دشمنان در فتنه 88، به‌دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ایذه گفت: اگر درآن ایام دشمنان اسلام وانقلاب از دستشان بر می‌آمد به کشور نیرو وارد می‌کردند تا جریان انقلاب را تمام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، حجت الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی درآئین عبادی، سیاسی نماز جمعه امروز شهرستان ایذه، اظهار داشت: جریان فتنه 88یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و سبب خوشحالی دشمنان جمهوری اسلامی ایران وناراحتی مومنان شد.

امام جمعه ایذه با اشاره به فتنه‌ای که در سال 88 از جانب انسان‌های خودخواه به انقلاب وارد شد، افزود: اگر درآن ایام دشمنان اسلام وانقلاب از دستشان بر می‌آمد به کشور نیرو وارد می‌کردند تا جریان انقلاب را تمام کنند اما آن‌ها کور خواندند.

موسوی با اشاره به تشییع 2 تن ازشهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان ایذه، بیان کرد: مردم این شهرستان حماسه‌ای بی‌نظیر را رقم زدند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزودند.

وی افزود: شهدا بزرگ‌ترین خدمت را به ما کردند برای اینکه اسلام را زنده وامنیت را برای ما فراهم نمودند وما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه تمام فکر دشمنان این است که فرهنگ شهادت را از بین ببرد، اظهار داشت: ما باید با از بین بردن گناه و همچنین عشق به شهدا فرهنگ ایثار وشهادت را ترویج دهیم.

سید کمال موسوی با اشاره به پیش رو داشتن هفته نهضت سواد آموزی، گفت: همه ما باید کاری کنیم که بی‌سوادی در سطح کشور ریشه کن شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon