بیک‌زاده: امیدوارم فینالیست جام ملت‌ها شویم

بیک‌زاده: امیدوارم فینالیست جام ملت‌ها شویم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال امید زیادی دارد که تیم ایران تا مراحل پایانی جام ملت‌ها پیش برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم هاشم بیک‌زاده که برای شرکت در اردوی تیم ملی به هتل آزادی آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: این آخرین اردوی ما پیش از جام ملت‌های آسیاست و یک دیدار تدارکاتی هم در تهران داشتیم که لغو شد. امیدوارم دعای مردم پشتیبان تیم باشد تا در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم.

وی افزود: کارمان سخت است. توقعات هم از تیم بالا بوده و امکانات ما هم خوب نبوده است. امیدوارم حمایت‌های بهتری از تیم صورت بگیرد چرا که زمان زیادی تا جام ملت‌ها باقی نمانده و ما کار دشواری داریم. تمام فکر و امیدواری‌مان این است که بتوانیم فینالیست جام ملت‌ها شویم. من معتقدم با همت بازیکنان به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما سخت است. مشکل سربازی سبب شده دو بازیکن خوب خود را نداشته باشیم و اردوهای چندان خوبی برگزار نشد که دلیل آن هم مشکل خروجی بازیکنان و مسائل دیگر بود. کارلوس کی‌روش هم از روند آماده‌سازی تیم راضی نبوده است. 

بیک‌زاده در مورد اینکه با این وضعیت تیم ایران شانسی برای موفقیت در جام ملت‌ها خواهد داشت گفت: اطمینان دارم به جمع چهار تیم برتر فوتبال آسیا راه پیدا کنیم. تیم ما این پتانسیل رادارد و با غیرت بازیکنان موفق می‌شویم. هر زمان که انتقاد‌ها از تیم زیاد بوده و عده‌ای هم دوست نداشتند که تیم ملی نتیجه بگیرد بازیکنان ما بهتر کار کردند و تیم ملی موفق شده است. 

وی درباره مصدومیتش تاکید کرد: مشکلی از نظر مصدومیت ندارم و در خدمت تیم ملی هستم. 

بازیکن تیم ملی درباره نبودن پژمان منتظری گفت: منتظری از بازیکنان خوب تیم ملی بود که کی‌روش روی آن حساب باز کرد. امیدوارم زودتر سلامتی‌اش را پیدا کند تا بتواند به تیم ملی کمک کند و امیدوارم دعا و دلش با ما باشد. 

بیک‌زاده درباره احتمال جدایی‌اش از استقلال گفت: فعلا تصمیمی در این باره نگرفته‌ام. فردا صبح برای جلسه نزد افشارزاده می‌روم دو مشکل دارم که باید آنها را برطرف کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش بحث مالیات و ممنوع‌الخروجی است، گفت: خیر. این مشکل را ندارم و ممنوع‌الخروج نیستم. 

بیک‌زاده درباره بحث پیشنهاد پرسپولیس گفت: این بحث در سایت‌ها مطرح شده و پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon