ایران رادیاتور و هیئت اسکواش تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند

ایران رادیاتور و هیئت اسکواش تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند

خبرگزاری تسنیم: مسابقات هفته سوم لیگ برتر اسکواش آقایان کشور امروز با سه دیدار به کار خود پایان داد که در این دیدارها، ایران رادیاتور با دو پیروزی و هیئت اسکواش تهران با یک پیروزی، حریفان خود را مغلوب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در این بازی‌ها، تیم ایران رادیاتور در دور هشتم بازی‌های هفته سوم، برابر سحاب آران و بیدگل قرار گرفت و توانست با نتیجه دو بر یک نماینده آران و بیدگل را شکست دهد.

ایران رادیاتور در ادامه این مسابقات و در دور نهم هم برابر چیلی گرگان قرار گرفت که در این مسابقه هم توانست این تیم را با همان نتیجه دو بر یک مغلوب کند.

این تیم در دیگر بازی خود که در دور هفتم این رقابت‌ها برگزار شد، سه بر صفر نتیجه مسابقه را به هیئت اسکواش تهران واگذار کرد.

در دیگر دیدار هفته سوم لیگ برتر اسکواش آقایان کشور، هیئت اسکواش تهران و هلال احمر مازندران برابر هم قرار گرفتند و پرونده بازی‌های دور رفت خود را بستند.

در این مسابقه هم هیئت اسکواش تهران توانست با نتیجه 3 بر 0 برابر نماینده مازندران به پیروزی برسد و خود را به رتبه دومی جدول لیگ برتر اسکواش آقایان کشور برساند.

هیئت اسکواش تهران هم در دیگر دیدارهای خود توانسته بود برابر ایران رادیاتور، یزد اسکواش و چلیی گرگان به پیروزی برسد. هلال احمر مازندران اما در بازی‌های قبلی خود در این هفته، نتیجه را به تیم‌های شهرداری تهران و مناطق نفت خیز جنوب واگذار کرده بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon