توافقات هسته‌ای به روایت موسیقی در قطعه «فاتحان خورشید» + صوت

توافقات هسته‌ای به روایت موسیقی در قطعه «فاتحان خورشید» + صوت

خبرگزاری تسنیم: قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته‌ای به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما و تهیه کنندگی مهرداد جهانتاب تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی است که قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته‌ای به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما و تهیه کنندگی مهرداد جهانتاب تهیه شده و از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

مهرداد جهان‌تاب درباره اهداف تولید این اثر به خبرنگار فرهنگی تسنیم گفت: در راستای بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه جهان اسلام با رژیم صهیونیستی و نیز موضوع توافقات هسته‌ای ایران با 5+1 و تحقق یافتن اهداف سیاسی، اعتقادی و دستاوردهای هسته‌ای کشورمان، ایده اولیه تولید این اثر به ذهنمان رسید.

وی در ادامه افزود: آثار فاخری که با موضوعات ملی و میهنی تولید می‌شود مستلزم حساسیت بالایی است لذا همواره سعی می‌شود تا این شکوه و جلال به بهترین شکل نشان داده شود به همین دلیل از ساختار ارکسترال و بهترین نوازندگان موسیقی سمفونیک کشور استفاده کردیم تا اثری درخور به مخاطبان عرضه کنیم.

جهانتاب در ادامه گفت: آهنگساز و تنظیم کننده «فاتحان خورشید» حمید اکبرزاده است که در زمینه ساخت آثار ارکسترال در سازمان صدا و سیما سوابق بسیاری دارد. ترانه این اثر را نیز اسحاق انور سروده و خوانندگی آن را  کاوه کیارستمی برعهده داشته است. همچنین حمید غلامعلی  سرپرست گروه کُر بوده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «فاتحان خورشید» را بشنوید.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران