آمار مقرری بیکاری در مازندران ۱۰ درصد کاهش یافت

آمار مقرری بیکاری در مازندران 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به تثبیت اشتغال استان در ۹ ماهه امسال، گفت: آمار مقرری بیکاری در استان بالغ بر ۱۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی بابایی‌کارنامی شامگاه شنبه در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال مازندران استانداری، اظهار داشت: از مدیران بانکی که در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تقدیر می‌شود تا بر اساس سیاست دولت مبنی بر تثبیت اشتغال و کاهش بیمه بیکاری باشیم.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی مقرری بیمه بیکاری در استان، افزود: رسانه‌های استان بحث های فنی و آماری در مورد اشتغال را به صورت دقیق و جدی اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تلاش مدیران استان برای تثبیت شاخص اشتغال بوده است، تصریح کرد: فعالان و تشکل های بخش خصوصی با خرد جمعی توانستند تثبیت اشتغال را در مازندران مدیریت کنند.

بابایی با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان رونق می گیرد، افزود: براساس مصوبه دولت سرمایه گذارانی که بخواهند در بنادر شمالی سرمایه‌گذاری کنند از تسهیلات  بانکی با سود زیر 12 درصد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اعلام اینکه در حوزه توانمندسازی اقشار آسیب پذیر نیز اقداماتی صورت گرفته است، افزود: امید است بتوانیم با این روند تثبیت اشتغال بتوانیم به شاخص مناسب در حوزه توسعه متوازن برسیم.

مدیرکل کار مازندران با اشاره به اینکه از وزیر تعاون درخواست داریم تا نسبت به اختصاص تسهیلات اشتغالزایی استان های دیگر که تخصیص نیافته به مازندران دهند، گفت: شاخص اعطای تسهیلات بانکی مازندران در حوزه اشتغال مطلوب است.

هیبت الله ویسی، مدیر شعب بانک ملی مازندران نیز با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای اعطای تسهیلات سرمایه در گردش نداریم، افزود: همکاری بانک های استان برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی نیز مناسب بوده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon