تیم فوتبال برق شیراز برابر فولاد یزد به تساوی رسید

تیم فوتبال برق شیراز برابر فولاد یزد به تساوی رسید

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال برق شیراز در لیگ فوتبال دسته اول امیدهای کشور برابر فولاد یزد در آخرین دقایق از شکست رهایی یافت تا به بقا در لیگ امیدوار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز ادامه یافت و در یکی از بازی‌های تیم برق شیراز برابر تیم مدعی فولاد یزد به تساوی رسید و 5 امتیازی شد.

در این مسابقه دو تیم فولاد یزد و برق شیراز هر یک با اهدافی متفاوت، یکی برای صعود و دیگری برای بقا در لیگ به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی تیم فولاد یزد که در رقابت با گیتی پسند اصفهان و صبای قم برای صعود از مرحله گروهی قرار دارد با یک گل از برق پیش افتاد اما گل دیرهنگام شیرازی‌ها آب سردی بر پیکره فولاد بود تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

فولاد با این تساوی موقعیت صعود خود را در خطر می‌بیند اما برق شیراز با همین امتیاز امیدواری بیشتری به حفظ و بقا در لیگ دسته اول امیدهای کشور دارد گرچه هنوز 2 مسابقه دیگر برابر حریفان در پیش است.

برق که 3 هفته پیش با متوقف کردن تیم صبای قم در زمین حریف، شگفتی ساز شده بود پیش از بازی با گیتی پسند در شیراز برابر همشهری خود، قشقایی مغلوب شد تا از صعود به مرحله بعد ناامید شده و به دنبال بقا در دسته اول باشد.

فولاد یزد با این تساوی 15 امتیازی شد و پایین‌تر از تیم‌های صبای قم و گیتی پسند که با همین تعداد امتیاز تفاضل گل بهتری دارند قرار گرفته است اما برق شیراز در موقعیتی نه چندان مستحکم ایستاده است.

تیم برق شیراز در لیگ دسته اول امید 2 مسابقه دیگر برابر تیم‌های پتوی لاله اصفهان و صبای قم در پیش دارد و نتایج این مسابقات تعیین کننده تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده در لیگ امید‌ها است در حالی که خطر سقوط دیگر نماینده فارس، تیم امید قشقایی را نیز تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon