کتاب شهدای تیپ میرزاکوچک گیلان منتشر می‌شود

کتاب شهدای تیپ میرزاکوچک گیلان منتشر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده تیپ مستقل میرزا کوچک سپاه در گیلان گفت: کتاب وصیت‌نامه، آثار و خاطرات ۱۲۶۵ شهید تیپ میرزاکوچک گیلان منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، سردار حسین مصطفی‌پور عصر امروز در جمع کارکنان تیپ مستقل میرزا کوچک با گرامیداشت حماسه یوم‌الله 9 دی، اظهار داشت: مردم گیلان یک روز زودتر از سراسر کشور در صحنه حاضر شدند که نشان‌دهنده ولایت‌مداری آنها است.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 خیال می‌کرد می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، افزود: ملت با هوشیاری مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

فرمانده تیپ مستقل میرزا کوچک سپاه با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال فتنه در کشور است، گفت: فتنه مختص به یک زمان خاص نیست و دشمن هیچ گاه بیکار نمی‌نشیند.

سردار مصطفی پور گفت: دشمن در سال88 از کسانی که تحت تاثیر استکبار قرار گرفتند بهره گرفت و تلاش کرد تا با پشتیبانی از آنان اهداف استکباری خود رادر کشور پایه‌ریزی کند ولی ناکام ماند.

فرمانده تیپ مستقل میرزا کوچک سپاه در گیلان با اشاره به برگزاری یادواره یک‌هزار و 265  این تیپ، گفت: کتاب وصیت‌نامه، آثار و خاطرات 1265  شهید تیپ میرزاکوچک گیلان منتشر می‌شود.

سردار مصطفی‌پور با اشاره به توطئه‌ها منافقان، ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی و فتنه گفت: فتنه 88به‌ دست قدرتمند مقام معظم رهبری و همراهی ملت بصیر ایران اسلامی خنثی شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم همواره انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، افزود: حماسه بزرگی در 9 دی رقم خورد که جای تقدیر از حضور مردم به‌ ویژه مردم  گیلان که یک روز جلوتر از 9 دی و حماسه 8 دی را آفرید دارد.

فرمانده تیپ مستقل میرزاکوچک سپاه در گیلان با بیان اینکه حماسه 9 دی هرگز فراموش نمی‌شود، تأکید کرد: یوم‌الله 9دی تجلی بخش قدرت ولایتمداری و بصیرت افزایی ملت است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon