۳ سوله ورزشی به نام «۹ دی» به زودی در همدان افتتاح می‌شود

3 سوله ورزشی به نام «9 دی» به زودی در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به وجود ۹ سوله ورزشی ۹ دی در استان همدان گفت: ۳ سوله ورزشی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

غلامعلی ابوحمزه در حاشیه افتتاح سوله ورزشی 9 دی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد، اظهار داشت: 3سوله در استان همدان دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد هستند که امیدواریم این سالن‌های ورزشی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

ابوحمزه بیان کرد: سوله ورزشی 9 دی در اسدآباد با اعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان و در مساحت هزار و 200 مترمربع ساخته‌شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: این سالن 120 متر الحاقی دارد که برای استفاده به‌عنوان رختکن و فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه در استان همدان 9 سوله ورزشی به نام 9 دی وجود دارد، بیان کرد: در هر ناحیه یک سوله چندمنظوره ورزشی پیش بینی شده که عمده این سالن‌های ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه 6 سالن ورزشی 9 دی در استان همدان فعال است، گفت: برای ساخت این سالن‌های ورزشی بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته است که این میزان اعتبار تنها برای سالن‌های 9 دی است.

ابوحمزه اظهار داشت: 68 سالن ورزشی زیر نظر سپاه در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 9 سالن مربوط به 9 دی و 59 سالن نیز سالن‌های ورزشی صالحین، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت را تشکیل می‌دهند.

وی یکی از اهداف ایجاد سوله‌های ورزشی را حمایت از قشر مستضعف جامعه عنوان کرد و گفت: توجه به قشر محروم و مستضعف از رویکردهای اصلی بسیج است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در هفته مبارک بسیج شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بودیم که از آن میان می‌توان به افتتاح 25 سوله ورزشی صالحین در استان همدان، دو حوزه مقاومت گردان امام حسین(ع)، 6 سوله 9 دی و تعدادی پایگاه مقاومت اشاره کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon