یادبود " مجتبی قناعت شعار" کوهنورد گیلانی در ماسوله برگزار می‌شود

یادبود " مجتبی قناعت شعار" کوهنورد گیلانی در ماسوله برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم:نایب رئیس هیئت کوهنوردی گیلان از برگزاری یادبود " مجتبی قناعت شعار" کوهنورد گیلانی ۱۲ دی ماه در ماسوله خبر داد و گفت: نخستین صعود بانوان فنی‌کار هیئت کوهنوردی گیلان برگزار شد.

مهسا منشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به برگزاری یادبود کوهنورد جوان و فقید گیلانی مجتبی قناعت شعار در 12 دی ماه امسال، اظهار داشت: مجتبی قناعت شعار عضو گروه کوهنوردی پژواک رشت و کانون کوهنوردان گیلان هشتم دی ماه 91 در جریان صعود به ارتفاعات ماسوله در منطقه کوه روبار دچار حادثه بهمن شد به همین منظور در اواخر هفته در این منطقه مراسم یادبود وی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم ابتدا با گل باران منطقه‌ای که جسد وی پیدا شد آغاز و در دامنه کوه مراسم بزرگداشت این کوهنورد گیلانی با حضور گروه‌های کوهنوردی استان برگزار می‌شود.

نخستین صعود بانوان فنی‌کار هیئت کوهنوردی گیلان برگزار شد

نایب رئیس هیئت کوهنوردی گیلان با اشاره به نخستین صعود بانوان فنی‌کار هیئت کوهنوردی گیلان انتخابی صعود کشوری، گفت: این صعود با حضور 30 بانوی کوهنورد از گروه‌های مختلف برگزار شد و در پایان پنج نفر به عنوان نماینده گیلان برای شرکت در انتخابی صعود سراسری کان‌سیفی ایلام(2805 متر) انتخاب شدند.

منشی تصریح کرد:زهرا خادمی( شرکت‌کننده و سرپرست)، سحر شفیقی و سودابه بی‌خسته از گروه کوهنوردی رشت، زهرا حسینی از گروه کوهنوردی رودبار و بهاره شکوری از گروه کوهنوردی تالش به این صعود سراسری راه‌یافتند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی و انتخابی با حضور چهار ناظر و مربی برگزار شد و تست‌های لازم از این کوهنوردان به عمل آمد تا بهترین‌ها به مسابقات ایلام اعزام شوند.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی گیلان افزود: صعود کان‌سیفی ایلام انتخابی بانوان برای شرکت در صعود سراسری قله جوپار کرمان (4135 متری) است که از هر استان یک کوهنورد انتخاب می‌شود، پیش از این صعود سراسری بانوان کوهنورد هر سال در قله دماوند انجام می‌شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon