زیرساخت‌های لازم برای توسعه دولت الکترونیک در استان مرکزی فراهم شود

زیرساخت‌های لازم برای توسعه دولت الکترونیک در استان مرکزی فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار خمین گفت: به منظور راه‌اندازی دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باید زیرساخت‌های لازم در این بخش ایجاد شود تا روستاها بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، سید مهدی ساداتی بعد از ظهرامروز در مراسم صدور کارت ملی هوشمند در خمین با اشاره به اینکه دولت الکترونیک به منظور تغییر در ارائه خدمات به مردم ایجاد شده اظهار داشت: دولت با جدیت خدمات رسانی به مردم از طریق خدمات الکترونیک را دنبال می‌کند تا در این راستا بستر توسعه در خمین و به ویژه استان مرکزی تسریع می‌شود.

وی افزود: باید تلاش شود ساختارهای یکپارچه در جامعه ایجاد شود و باید ارائه خدمات الکترونیکی دراستان‌ها با خلاقیت همراه باشد زیرا برای رسیدن به هدف باید بتوانیم از تجارب استان‌های دیگر که در این راستا ورود کرده‌اند استفاده کنیم.

فرماندار خمین تصریح کرد: به منظور اجرایی کردن دولت الکترونیک آموزش و فرهنگ سازی به عنوان یک ابزار مدیریتی می‌تواند در راستای تسریع در خدمات‌رسانی، سرعت و دقت بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

ساداتی با اشاره به اهمیت تحقق دولت الکترونیک گفت: صدور کارت هوشمند در تحقق دولت الکترونیک دارای اهمیت بوده که با اجرای این طرح ملی خدمات رسانی دولت به مردم به آسانی انجام می‌شود.

وی افزود: اگر هویت افراد به صورت دقیق و شفاف انجام شود می‌تواند در ساماندهی و شناسایی کامل هویت جمعیت، ایجاد اشتغال، خدمات رسانی درمانی، آموزشی و توسعه و عمران مناطق مختلف شهری و روستایی نقش بسیار مهمی داشته باشد.

فرماندار خمین تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باید زیرساخت‌های لازم در این بخش ایجاد شود تا روستاها بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

ساداتی با اشاره به اینکه اجرای طرح دولت الکترونیک روند مراجعه مردم به اداره‌ها را کاهش می‌دهد گفت: علاوه بر کاهش مراجعات به اداره‌ها زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر را برای شهروندان میسر می‌کند.

وی افزود: باید در این راستا و در تحقق این مهم تغییر نگاه، رفتار ایجاد شود و در ادارات و سازمان‌ها فرهنگ سازی لازم را ایجاد شود و این مهم در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon