مرگ راننده تاکسی سمند پس از برخورد با کامیون

مرگ راننده تاکسی سمند پس از برخورد با کامیون

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز برخورد یک دستگاه تاکسی سمند با یک کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار چوگان و نرسیده به جاده مخصوص کرج، به مرگ راننده تاکسی ختم شد.

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر وقوع یک تصادف منجر به فوت در ساعاتی پیش در غرب پایتخت اظهار داشت: ساعت 7 صبح در مسیر شمال به جنوب بلوار چوگان و نرسیده به جاده مخصوص کرج،‌ تصادف یک دستگاه خودروی تاکسی سمند با یک کامیون حمل نخاله به پلیس اعلام شد که متاسفانه بر اثر این سانحه، راننده خودروی سمند در دم جان باخت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پس از حضور عوامل پلیس راهور در محل سانحه، با بررسی شواهد موجود در محل، متوجه شدند که کامیون حمل نخاله به دلیل ترکیدگی لاستیک سمت چپ و عقب این خودرو، مجبور به توقف در لاین 3 این بلوار شده بود که به علت حجم بار این کامیون، راننده قادر به انتقال خودرو به سمت راست بلوار نبوده لذا راننده کامیون اقدام به علامت گذاری برای جلوگیری از هرگونه تصادف می‌کند که متاسفانه این علامت‌گذاری به اندازه‌ استاندارد نبوده است.

وی افزود:‌ در همین حین در مسیر شمال به جنوب بلوار چوگان نیز یک دستگاه تاکسی سمند در حال حرکت بوده که علی رغم علامت گذاری انجام شده هشداری،‌ با کامیون برخورد کرد و در دم جان باخت.

جهانی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در خصوص علت بروز این سانحه گفت:‌ در بررسی کارشناسان و با توجه به عدم وجود خط ترمز و همچنین با توجه به اینکه علامت گذاری باید از فاصله 150 متری آغاز شود، کارشناسان سهم هریک از رانندگان خودروهای سمند و کامیون را 50 درصد اعلام کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد با توجه به ساعت بروز این سانحه، عدم توجه راننده سمند به جلو و عدم وجود خط ترمز در این تصادف، احتمال خواب بودن راننده خودروی سمند را به ذهن متبادر می‌کند که باید بررسی بیشتری در این خصوص به عمل آید.

وی در پایان گفت:‌ همچنین یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این تصادف، بررسی دلیل ترکیدگی لاستیک کامیون است که با توجه به دارا بودن آج لازم باید بررسی‌های کارشناسانه در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon