شلیک پلیس، پایان راه موادفروش شمال شهر!


شلیک پلیس، پایان راه موادفروش شمال شهر!

رییس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری مواد فروش معروف شمال تهران در یک قرار صوری خبرداد.

سرهنگ مرتضی گودرزی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبتی بر توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه اختیاریه تهران توسط یکی از مواد فروشان سابقه دار تهران، ماموران  با تشکیل پرونده تحیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع در ساعت 15 روز سه شنبه 23 دی ماه یه صورت نامحسوس به موقعیت میدان اختیاریه اعزام شدند گفت: یکی از ماموران در پوشش خریدار مواد مخدر در محل مستقر و ما بقی ماموران با لباس مبدل در اطراف میدان مستقر شدند.

رییس کلانتری 164 قائم با بیان اینکه پس از گذشت یک ساعت، فروشنده مواد  به کامبیز در هنگام رد و بدل کردن مواد، متوجه صوری بودن معامله می شود که بلا فاصله اقدام به کشیدن چاقو و حمله به سمت ماموران کرد گفت:  با توجه به اوضاع پیش آمده ماموران مستقر در اطراف میدان سریعا برای دستگیری به محل نزدیک شده که ستوان اسدی از ناحیه انگشت دست راست مجروح شد و متهم را که قصد ادامه درگیری را داشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح ابتدا اقدام به ایست با صدای رسا در سه نوبت کردند و از انجایی که متهم از تسلیم شدن امتناع می کرد، 4تیر هوایی با سلاح کمری شلیک کرد که موثر نبود.

وی افزود:  با توجه به اینکه جو به وجود آمده موجبات تجمع مردم را فراهم کرده بود متهم از فرصت استفاده کرده و متواری شد که در ادامه ماموران بلافاصله وی را تعقیب و پس از طی حدود 700 متر و چندین نوبت ایست با صدای رسا اقدام به شلیک یک تیر هوایی دیگر کرده که باز هم متهم به فرار ادامه داد که در نهایت ماموران با نشانه گیری کمر به پایین از پشت یک تیر مستقیم به متهم شلیک شد.

گودرزی با اشاره به مجروح شدن متهم از ناحیه پای راست، گفت: متهم پس از اصابت گلوله  از ناحیه صورت به جدول اصابت و دچار جراحت شد که متهم دستگیر و مقدار حدود 14 گرم تریاک در یک بسته از جیب شلوار وی کشف شد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته متهم بلافاصله پس از دستگیر با اورژانس و به همراه سرباز بدرقه به بیمارستان جهت مداوا منتقل شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon