۴۲ هزار لیتر سوخت در طرح مبارزه با قاچاق در سراوان توقیف شد

42 هزار لیتر سوخت در طرح مبارزه با قاچاق در سراوان توقیف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی سراوان در استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۲ هزار و ۲۲۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن داودی در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد انتقال سوخت قاچاق در سطح حوزه این شهرستان را دارد، بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی، خودرو مورد نظر را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن به طور نامحسوس، آن را طی یک عملیات سریع متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سراوان گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، 16 هزار و 100 لیتر نفت گاز قاچاق را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

داودی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در ادامه اجرای طرح مبارزه با فرآورده‌های نفتی طی چند عملیات جداگانه موفق به توقیف 20 دستگاه خودرو وانت و کشف 26 هزار و 120 لیتر سوخت قاچاق از این خودروها شدند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با پدیده شوم قاچاق را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و با اجرای طرح‌های مختلف با این تخلف مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon