دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتاب‌داران در استان مرکزی برگزار می‎شود


دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتاب‌داران در استان مرکزی برگزار می‎شود

خبرگزاری تسنیم: همزمان با سراسر کشور دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی‌کتابخانه‌های عمومی استان‌مرکزی، به منظور بهره‌گیری از تجارب کتابداران در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و کاربردی با هدف تقویت قدرت نگارش، شناسایی و پرورش استعداد نویسندگی، استفاده از آثار فاخر در تولید فیلم نامه و سایر محصولات فرهنگی بوده است.

کتابداران کودکان و نخستین تجربه‌های برخورد با کودک، اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه، کتابدار به عنوان مشاور امین، ارزشمندترین تجربه‌کاری، کتابداران و خیرین کتابخانه ساز، اهداء کتاب، از موضوعات این دوره مسابقات بوده است.

از دیگر موضوعات دومین دوره مسابقات خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی، آموزشی، کتابداران و دنیای مجازی، کتابدار و خانواده، اعضاء کتابخانه، نخستین تجربه حضور، وقایع و اتفاقات جالب، دوستان کتابخانه و من و کتابدار است.

متقاضیان شرکت در این مسابقه باید آثار خود را در تا22 بهمن 93 به ادارات شهرستان و یا اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق آدرس پست الکترونیکی khatereh@iranpl.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon