خانه هنرمندان استان زنجان تا یک ماه آینده آغاز به‌ کار می‌کند


خانه هنرمندان استان زنجان تا یک ماه آینده آغاز به‌ کار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگ و ارشاد استان زنجان با اشاره به عضوگیری خانه هنرمندان زنجان گفت: خانه هنرمندان استان زنجان تا یک ماه آینده آغاز به کار می‌کند.

جعفر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: دولت در راستای خدمت رسانی به عرصه فرهنگ و هنر با ایجاد خانه هنرمندان و دیگر نهادهای خصوصی در تلاش است مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان می‌توانند تا 10 بهمن‌ماه در خانه هنرمندان استان زنجان عضو شوند، گفت: ثبت‌نام در خانه هنرمندان از 20 دی‌ماه آغاز شده و تا 10 بهمن‌ماه ادامه دارد و هنرمندان می‌توانند با عضویت در این خانه از خدمات ارائه شده توسط دولت بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگ و ارشاد استان زنجان با بیان اینکه حداقل سن عضویت در خانه هنرمندان 20 سال است، ابراز کرد: برای عضویت در هیئت مدیر خانه هنرمندان داشتن حداقل 30 سال سن الزامی است که هنرمندان می‌توانند برای عضویت به طبقه اول فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان در هفت رشته می‌توانند به عضویت خانه هنرمندان استان زنجان درآیند، تصریح کرد: هنرمندانی که در رشته‌های ادبیات، سینما، عکس، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی فعالیت می‌کنند می‌توانند به عضویت خانه هنرمندان و هیئت مدیره آن درآیند.

محمدی با اشاره به اینکه حمایت‌های دولت از هنرمندان از طریق خانه هنرمندان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خانه هنرمندان امکان مشارکت بیشتری را برای هنرمندان فراهم می‌کند.  

وی ابراز کرد: اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس 3 در 4، ارائه معرفی‌نامه با مهر و امضای مسئول انجمن مربوطه، ارائه اصل سوابق بیمه‌ای - خدمات درمانی، تامین اجتماعی، صندوق اعتباری، مبلغ 20 هزار تومان به عنوان ورودیه خانه هنرمندان برای یک سال و یک عدد پوشه سیم دار از جمله مدارک لازم برای عضویت در خانه هنرمندان استان زنجان است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon