تقاطع غیر‌همسطح در بروجرد احداث می‌شود

تقاطع غیر‌همسطح در بروجرد احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی شهرداری بروجرد گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر‌همسطح در این شهرستان به رفع بسیاری از مشکلات ترافیکی کمک می‌کند.

شهاب ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، اظهار داشت: پروژه‌های در دست ساخت شهرداری بروجرد می‌تواند به عنوان مهم‌ترین رویکرد در شهرسازی نوین مطرح شود.

وی افزود: پروژه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای شهرداری بروجرد همگی در جای خود دارای اهمیت عمرانی در سطح شهر هستند و نمی‌توان به عنوان مهم‌ترین عملکرد به یکی از پروژه‌ها اشاره کرد.

معاون عمرانی شهرداری بروجرد عنوان کرد: اجرای پروژه تقاطع غیر‌همسطح در این شهرستان به رفع بسیاری از مشکلات ترافیکی کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح همچنان با جدیت و پیگیری مدیریت عمرانی این شهرستان در حال اجرا است و می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست ساخت به آن اشاره کرد.

ممدوحی با تشریح برخی پروژه‌های در دست ساخت شهرداری این شهرستان، خاطر‌نشان کرد: سرعت‌بخشی به پروژه‌هایی که منفعت آنها شامل حال عمومی شهروندان می‌شوند، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: پروژه پل پیامبر‌اعظم(ص)، آسفالت معابر سطح شهر و خیابان‌ها از دیگر اقدامات معاونت عمرانی شهرداری در سال جاری است.

معاون عمرانی شهرداری بروجرد گفت: برخی از پروژه‌های در دست احداث به دلیل موانع موجود که مهم‌ترین آنها کمبود بودجه عمرانی است، به صورت نیمه‌کاره در سطح شهر باقی مانده است که با تخصیص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای مابقی این پروژه‌ها می‌توان به آینده این طرح‌ها در سطح شهر خوشبین بود.

وی پروژه میدان قیام این شهرستان را از جمله این موارد خواند و تصریح کرد: فاز‌های سه و چهار میدان قیام چند سالی است به دلیل کمبود اعتبارات لازم و کافی همچنان به حالت تعلیق باقی مانده است حال آنکه به نظر می‌رسد با وضعیت ترافیکی موجود در محدوده این میدان، تسریع در عملیاتی‌سازی این پروژه بسیار ضروری است.

ممدوحی بیان کرد: شهرداری بروجرد با وجود مشکلات عدیده مالی، ذره‌ای در تحقق حقوق شهروندان تأمل نکرده است به گونه‌ای که علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی، پروژه‌های متعدد دیگری نیز در دست احداث است که برخی از آنها در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon