همایش تجلیل از ۵۰۰ نام‌آور عرصه ورزش گچساران برگزار می‌شود

همایش تجلیل از 500 نام‌آور عرصه ورزش گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: همایش تجلیل از نام‌آوران و پیشکسوتان عرصه ورزش در این شهرستان برگزار می‌شود.

اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر اداره ورزش و جوانان گچساران با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایش بزرگ تجلیل از نام‌آوران عرصه ورزش شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش بزرگ در 24 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: در این همایش از قهرمانان، نام‌آوران و پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان گچساران در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت: در این همایش بزرگ بیش از 500 نفر از قهرمانان، نام‌آوران و پیشکسوتان عرصه ورزش این شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان تجلیل به عمل می‌آید.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 15 هزار ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان گچساران در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

وی افزود: 38 رشته ورزشی در حال حاضر در گچساران در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

رئیس ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، تصریح کرد: گچساران در زمینه ورزش از وجود ورزشکاران موفقی برخوردار بوده و این شهرستان استعدادهایی بسیار بالایی در عرصه ورزش دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon