ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور فارس ۹ بهمن‌ امسال آغاز می‌شود


ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور فارس 9 بهمن‌ امسال آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید پذیرفته‌شده به شیوه بدون آزمون مراکز و واحدهای استان فارس پنجشنبه نهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، عبدالرسول قرائتی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان باید در مرحله اول به سامانه گلستان به نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir مراجعه و مدارک خود را اسکن و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پس از ثبت‌نام اینترنتی، زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده فیزیکی در فرم‌های تائید ثبت‌نام الکترونیکی مشخص می‌شود که دانشجو باید در زمان تعیین‌شده با مراجعه به مرکز محل قبولی خود مدارک موردنظر را تحویل دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار کرد: یک روز پس از ثبت‌نام اینترنتی، این گروه از دانشجویان باید دوباره به سامانه اینترنتی گلستان مراجعه و با شماره دانشجویی که در فرم‌های ثبت‌نام الکترونیکی درج‌شده و کد ملی خود وارد سیستم شوند و شهریه ثابت را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه سرفصل دروس و منابع رشته که در سایت دانشگاه پیام نور کشور به نشانی pnu.ac.ir در قسمت برنامه‌ریزی درسی قرارگرفته است، آن‌ها باید در گام بعدی دروس ترم اول خود را برگزینند.

قرائتی با اشاره به اینکه در مرحله اولیه ثبت‌نام، دانشجو نیاز به مراجعه حضوری به مرکز محل قبولی خود ندارد، از پذیرفته‌شدگان خواست تا اطلاعات و اخبار موردنیاز خود را از طریق سایت مراکز و واحدها و همچنین سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور استان فارس به نشانی fars.pnu.ac.ir پیگیری کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به سیستم آموزشی خاص این دانشگاه یادآور شد: دانشجویان جدید باید با شیوه آموزشی این دانشگاه آشنا شوند چراکه بسیاری از دانشجویان بدون اطلاع از شیوه آموزشی که همان دانشجو محور و کتاب محور است، انتظار دارند خدماتی و امکاناتی که در دانشگاه‌های روزانه به دانشجویان ارائه می‌شود در دانشگاه پیام نور نیز ارائه شود.

ثبت‌نام بدون آزمون داوطلبان تحصیل در 575 رشته محل 44 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان فارس آبان ماه همزمان با دیگر واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور صورت گرفته بود.

در این شیوه، پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و همه دانش‌آموزانی که حداکثر تا 30 بهمن‌ماه امسال موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی می‌شوند قادر به ثبت‌نام برای شرکت در این دوره‌ها بودند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon