مشکلات ۳ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه برطرف می‌شود‌

مشکلات 3 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه برطرف می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ‌گرمه گفت: مشکلات سه طرح سرمایه‌گذاری در سفر استانداری خراسان شمالی به این شهرستان بررسی و رفع می‌شود.

علی‌محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرمه،اظهار داشت: کار استخراج از یک واحد معدن مرمریت در این شهرستان به سبب مسائل مالی متوقف مانده که بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در استخراج این واحد معدنی در سفر استاندار موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ایجاد نمایندگی سایپادیزل در این شهرستان نیز با مشکل دریافت زمین روبه‌رو است که قرار است برای حل آن رایزنی‌های لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان گرمه تصریح کرد: راه‌اندازی این نمایندگی می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال‌زایی را در این شهرستان التیام بخشد.

محمد زاده پیگیری برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی محصولات کشاورزی در شهرستان گرمه را از دیگر طرح‌های در دست بررسی در سفر استاندار به این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ساکنان یک روستا در این شهرستان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند گفت: خشکسالی‌ها سبب شده تا مشکلات تأمین آب آشامیدنی روستاییان این شهرستان در تابستان بیشتر باشد که در این زمینه حل مشکلات در دست پیگیری است.

فرماندار شهرستان گرمه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برنامه‌های عمرانی در دهه فجر امسال افزود: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، نخستین مرکز نگهداری معلولان این شهرستان وارد مرحله اجرای می‌شود.

محمد زاده تصریح کرد: این مرکز با دو میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار عملیاتی می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال همزمان با دهه فجر، بهره‌برداری از 31 پروژه عمرانی در شهرستان گرمه در بخش‌های مختلف آغاز می‌شود.

محمد زاده گفت: برای اجرای این طرح‌ها 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon