افت قیمت نفت در بازارهای جهانی ادامه نمی‌یابد

افت قیمت نفت در بازارهای جهانی ادامه نمی‌یابد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کنونی نفت با هزینه‌های استخراج آن برابر شده و شاید پائین‌تر از وضعیت فعلی برای آن قابل تصور نباشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در پاسخ به اینکه آیا نوسانات قیمت نفت همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: قیمت کنونی نفت با هزینه‌های استخراج آن برابر شده و شاید پائین‌تر از وضعیت فعلی برای آن قابل تصور نباشد، بنابراین بدون شک وضعیت قیمت نفت در جهان به این صورت باقی نمی‌ماند و بیش از این متصور نیست که ارزان‌تر شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به اصفهان بیان کرد: به نظر می‌رسد که در این موضوع نیز شانس مردم استان به نحوی رقم خورده که سفر در زمان مناسبی صورت نمی‌گیرد چرا که سفرهای دولت یازدهم که از سال گذشته شروع شد وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور در مجموع بهتر از زمان کنونی بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین در این مقطع دولت اگر سفری را به استان داشته باشد تصمیماتی متناسب با نیازهای استان اصفهان به خصوص شهرستان‌های محروم‌تر استان اتخاذ نمی‌شود و این موضوع ضرری برای استان اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در برخی از استان‌هایی که در طول یک سال گذشته سفر به آنجا اتفاق افتاده مطلوب‌تر بوده و آنچه که ما پیرامون این سفر شنیدیم تصمیم جدیدی قرار نیست که اتفاق بیفتد بنابراین از این نظر باید تامل داشته که چه تدبیری اندیشیده شود تا سفر در زمانی که وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته، باشد.

حاجی تصریح کرد: اگر سفر در زمانی که وضعیت اقتصادی کشور بهبوده یافته اتفاق بیفتد، به طور طبیعی برای استان بهتر خواهد بود در غیر این صورت از شرایط به نوعی استفاده شود که پیرامون مشکلات استان با توجه به اینکه این سفر تنها سفر دولت فعلی به استان است، تصمیمات بهتری گرفته شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon