بهسازان مازندران موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد

بهسازان مازندران موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم تکواندوی بهسازان ققنوس مازندران با پیروزی مقتدرانه برابر نماینده تهران در لیگ تکواندوی نوجوانان دختر کشور موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جویبار، هفته دوم از دور برگشت ششمین دوره لیگ دسته اول نوجوانان دختر موسوم به جام آینده سازان المپیک برگزار شد و تیم تکواندوی بهسازان جویبار به دیدار تیم تکواندوی هیئت سرخه حصار رفت و حریف خودر ا شکست داد.

تکواندوکاران مازندرانی این هفته در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان و تعقیب تیم صدرجدولی استیل البرز روی شیهاپ چانگ رفتند که حاصل تلاش این تیم در مسابقه برابر نماینده استان تهران پیروزی قاطع 9 بر یک بود.

این در شرایطی است که تکواندوکاران مازندرانی در هفته ششم به دیدار تیم تکواندوی هیئت شمال شرق تهران رفتند و موفق شدند با پیروزی در 7 وزن و شکست در 3 وزن در مجموع با امتیاز تیمی 7 بر 3 این تیم را مغلوب کنند و سپس در مسابقه‌ای نزدیک برابر هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی به تساوی 5 بر 5 دست یافتند.

در پایان دوم از دور برگشت این دوره از مسابقات، تیم صنایع استیل البرز با 6 برد و کسب 18 امتیاز در صدرجدول باقی ماند و تیم بهسازان ققنوس جویبار با 4 برد، یک تساوی و یک باخت و کسب 13 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

تیم‌های هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، هیئت تکواندوی شمال شرق تهران و هیات تکواندوی سرخه حصار به ترتیب چهارم تا ششم هستند.

تیم تکواندوی بهسازان ققنوس جویبار به نمایندگی از هیئت تکواندوی استان مازندران در این مسابقات شرکت کرده است و تیم هلال احمر تنکابن نیز در مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان در دسته اول، حضور دارد.

این در حالی است که مسابقات لیگ تکواندوی دختران خردسال و نونهال مازندران نیز در حال برگزاری است و تیم‌های شهید حسینی نکا، هیئت تکواندوی چالوس، حاجی‌پور بابل، حجاب سرخرود، محمد ارطه قائم شهر و شهروند قائم شهر در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon