۵ نماینده فوتبال قم در لیگ‌های پایه کشور شرکت می‌کنند


5 نماینده فوتبال قم در لیگ‌های پایه کشور شرکت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال قم گفت: ۵ نماینده فوتبال قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ‌های پایه کشور شرکت می‌کنند.

کریم بهرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با توجه به پایان مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال قم در رده‌های سنی مختلف قهرمانان این مسابقات مشخص شده است و این تیم‌ها در لیگ‌های پایه کشور حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در رده سنی نونهالان، تیم فوتبال صبای قم قهرمان لیگ استانی قم شد و به عنوان نماینده قم در لیگ مناطق نونهالان کشور شرکت می‌کند اما به غیر از این تیم، تیم نونهالان سیاه جامگان قم نیز به عنون سهمیه آزاد در لیگ نونهالان حضور می‌یابد.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: در رده سنی نوجوانان، تیم فوتبال هنگ عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های استان قم را کسب کرده است و به عنوان نماینده قم در مسابقات مناطق نوجوانان کشور حاضر است.

بهرامی بیان کرد: در رده سنی جوانان تیم فوتبال عقاب پردیسان برای نخستین بار قهرمانی لیگ جوانان استان قم را از آن خود کرد تا نماینده قم در مسابقات قهرمانی کشور باشد البته با توجه به مشکلات مالی این تیم، حضور عقاب در مسابقات جوانان کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال جوانان افشید قم نیز به عنوان سهمیه آزاد جوانان در لیگ مناطق جوانان شرکت می‌کند و احتمالا میزبانی مرحله گروهی این مسابقات را در قم بر عهده می‌گیرد.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: علاوه بر این 5 تیم، تیم‌های پایه صبای قم نیز در لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید کشور حضور دارند اما استان قم در رده سنی امید در رقابت‌های مناطق قهرمانی کشور نماینده‌ای ندارد.

بهرامی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال امید صبای قم نیز در یک قدمی صعود به لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور قرار دارد و در صورت تحقق این هدف، پس از 2 سال بار دیگر به لیگ بر‌تر امید باز می‌گردد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon