حضور پرشور دانش آموزان مازنی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)

حضور پرشور دانش آموزان مازنی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)

خبرگزاری تسنیم: غنچه‌های باغ بوستان نبوی در اعتراض به هتک حرمت نبی مکرم اسلام، فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دانش آموزان مازندران امروز و دیروز همنوا با همه شیفتگان اسلام نبوی، فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند و با اعلام انزجار از هتک حرمت نشریه فرانسوی، خواهان توقف توهین به مقدسات و ادیان شدند.

موج خروشان عشق و ارادت به نبی الله در میان نوجوانان این روزها بیشتر از پیش در حال جوشش است و موج خروشان دریای محبت به رسول خاتم بیداری اسلامی را در فضای مدارس به جنبشی دیگر درآورده است و  دانش آموزان این روزها با علاقمندی بیشتر نسبت به گذشته زندگی نبی مکرم اسلام را بازخوانی می‌کنند.

وجود نبی آخر در سال‌های جهل جهان عرب، الفتی ایجاد کرد تا با گسترش اخلاق، مهرورزی جان دوباره در کالبد مرده بشریت پیدا کند. او دین خود را زمانی به مردم عرضه کرد که بت پرستی و تعظیم به دست ساخته‌های بشری اعتقاد مردمانی بود که از علم و بندگی فرسنگ‌ها فاصله داشتند.

مورخان به نام، ظهور پیامبر آخر الزمان را که پیامبران ادیان دیگر او را به جامعه عصیان زده بشری بشارت داده بودند، خبری نیک داده بودند. خداوند نوری در وجود پیامبر رحمت تابانید و از این نور جهانی به وسعت خلقت پروردگار عظیم بهره مند شد.

آیین محمد از جنس آیین پیامبران پیشین و با کارکردهایی جامع تر از جانب خداوند در هدایت بشر زمانی نازل شد که درک او از اخلاق در حد درنده خویان تنزلی عمیق یافته بود و در این فضای غبارآلوده حضور نور پیامبر اعظم بارقه ای دیگر از سایه سار مهر و رحمت پروردگار را ارزانی انسان های تشنه به اقیانوس مواج عشق خداوندی کرد.

او رحمتی برای همه آدمیان نامیده شد و هر جان شیفته در هر نقطه از این کره خاکی با دین نامدار او آشنا می‌شود بی درنگ سر بر آستان عطوفت و زلال بیداری پیامبر مهربانی و خاندان

او رحمت را برای مردم در سراسر جهان به ارمغان آورد تا در ابعاد گوناگون با نگرشی عمیق جهان هستی را درک کنند.

و گویی اینجا لازم است تا همه دل باختگان با هر آنچه می توانند و هر آنچه برایشان مقدور است برای حمایت از محمد رسول الله در صحنه حاضر شوند.

معصومه 17 ساله است و در اجتماع دانش آموزی در حالی که فریاد لبیک یا رسول الله سر می داد در گفت‌گو با تسنیم گفت: ما پیامبرمان را خیلی دوست داریم، پیامبری بودند که به همه نیکی می‌کردند و با همه تلاش دشمنان اسلام را به همه عرضه کردند.

سلاله نیز در جمع دوستانش اعلام بیعت و حمایت از رسول الله می کند و می‌افزاید: پیامبر ما هم مانند همه پیامبران الهی آمده اند و به خداپرستی مردم را هدایت می‌کردند و اگر قرار است که توهین  به ادیان شود پس چرا اعلام می کنند که ما آزادی بیان داریم؟

دوستش در کنارش است و می گوید: در کشورهای غربی مسلمانان آزاد نیستند و این با آنچه شعار می‌دهند تفاوت دارد.

آزاده از معلمان دبیرستان است و در اعلام حمایت از پیامبر رحمت تصریح می‌کند: قرار نیست به نام آزادی به دین و پیامبرمان توهین کنند و به عنوان یک معلم خواستار اقدام حمایتی همه مسلمانان در حمایت از پیامبر هستم.

دبیرستان پسرانه شاهد نیز شاهد تجمع دانش آموزان است و ابوالفضل نیز خاطرنشان می‌کند: باید در کمپین‌های فضاهای اجتماعی اعلام حمایت از پیامبر را انجام دهیم تا همه جهانیان اوج محبت ما به پیامبر اسلام را بدانند.

وی افزود:همه ما بایستی هر چه می توانیم اعلام حضور کنیم.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی فاخر برای رسول اسلام

حامد دیانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، نیز تجمع دانش آموزان و اعلام حمایت آنان را کاری فرهنگی در مقابله با اقدامات ددمنشانه و غیر انسانی غرب دانست.

وی  با ننگین بر شمردن کار نشریه فرانسوی تاکید کرد: این افراد  در خیال باطل خود با این گونه رفتار قصد فروبردن مقدسات اسلامی در ذهن نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی را دارند.

دیانی علت این گستاخی بزرگ را گسترش موج اسلام خواهی در بین جوانان غربی دانست و از همه دانش آموزان خواست تا با شناخت صفات حضرت محمد (ص) و معرفی آنها به جهانیان بهترین کار رابرای مقابله با این شیطان صفتان انجام دهند.

در ادامه این مراسم کلیه دانش آموزان با همراهی دبیران با شعار های لبیک یا محمد(ص) ولااله الاالله محمد رسول الله ارادت خود را به ساحت نبی مکرم اسلام محمدمصطفی ص نشان دادند.

در پی اهانت نشریه فرانسوی وابسته به صهیونیسم به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و در راستای اعتراض به این حرمت شکنی و همراه با همه مردم مسلمان ایران اسلامی تجمع بزرگی نیز به نام ((من عاشق محمد هستم )) در مدارس شهرستان برگزار شد.

این تجمع دانش آموزی با حضور همکاران و دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان فرزانگان متوسطه اول،  شاهد، شهید عبدالهی و دیگر مدارس شهرستان برگزار شد.در کنار این برنامه سخنرانان مطرح در خصوص سیره نبی مکرم اسلام سخنانی کردند.

مدیر آموزش و پرورش نوشهر تصریح کرد: صهیونیسم جهانی به دلیل ترس از اندیشه‌های اسلامی در صدد کمرنگ کردن اندیشه‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) است و مسلمانان باید با سیره ناب محمدی (ص) این توطئه ها را خنثی کنند.

دانش آموزان کلاردشتی نیز ندای روحبخش لبیک یا رسول الله را در فضای مدارس شهرستان کلاردشت طنین انداز کردند.

دانش آموزان کلاردشت در محکومیت توهین کنندگان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) در مدارس تجمع و اقدام ددمنشانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین به ساحت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) را بشدت محکوم کردند.

دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، لا اله الاالله محمد رسول الله  ندای روح‌بخش لبیک یا رسول الله را در فضای مدارس این شهرستان طنین انداز کردند.

گزارش از سمیه فقیه

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon