کاروان سلامت و امید جمعیت هلال احمر به شهرستان کهگیلویه سفر می‌کند

کاروان سلامت و امید جمعیت هلال احمر به شهرستان کهگیلویه سفر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از سفر کاروان سلامت و امید به شهرستان کهگیلویه در ۴ اسفند امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت،ابوالقاسم بازرگان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه،اظهار داشت: سفرنامه سلامت و امید توسط سازمان هلال احمر و با همکاری صداوسیما، وزارت بهداشت و نهادهای خیریه سراسر کشور 4اسفند در دهدشت حضور پیدا کرده و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: این کاروان سه هدف را در شهرستان‌های سراسر کشور دنبال می‌کند و بحث ارتقا سلامت در سطح جامعه و لزوم توجه به این مسئله در سطح کشور یکی از اهداف اساسی دولت تدبیر و امید است.

بازرگان یکی دیگر از اهداف این کاروان را فرهنگ‌سازی جهت امور عام المنفعه عنوان کرد و افزود: فرصتی است تا در قالب این کاروان صنایع دستی و گوشه‌ای از آداب و رسوم هر منطقه در معرض دید علاقه مندان به هنر ایرانیان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در این کاروان کادر پزشکی به صورت رایگان نیازمندان را ویزیت می‌کنند خواستار همکاری ادارات بهزیستی و کمیته امداد برای معرفی مددجویان خود به این کاروان شد.

بازرگان ابراز کرد: از ظرفیت کادر پزشکی هر شهرستان برای ارائه خدمت به مردم استفاده می‌شود و افراد متمکن می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار این کاروان قرار دهند.

وی بابیان اینکه 30 چادر در شهرستان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: 500 نفر از نیازمندان شهرستان شناسایی و در قالب این طرح قرار گرفته‌اند.

بازرگان بابیان اینکه پزشکان در رشته‌های مامایی،پزشک عمومی و دندانپزشکی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند،اظهار داشت: انتظار می‌رود همه ادارات شهرستان برای میزبانی بهتر این برنامه در شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon