امیدواریم نامه رهبری به جوانان اروپا موجب بیداری غربی شود

امیدواریم نامه رهبری به جوانان اروپا موجب بیداری غربی شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم انتشار نامه رهبری به جوانان اروپا موجب بیداری غربی شود و با پرسشگری از سران حکومت خود ماهیت خباثت‌آمیز مستکبران عالم در داخل جوامع خودشان هر چه بیشتر آشکار شود.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در برهه حساس کنونی به دلیل شرایط حاکم بر منطقه و فضای بین‌المللی این اقدام را انجام دادند، تصریح کرد: جنایات داعش و گروهک‌های تروریستی باعث شده بود چهره‌ای خشمگین و به دور از انسانیت از اسلام در اذهان برخی جوانان اروپایی شکل بگیرد و همین دغدغه از دیدگاه این جانب عامل نگارش این نامه شد.

وی با محکومیت توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، افزود: این کار تنها توسط فرانسوی‌ها انجام نشده است بلکه همه کشورهای غربی از جمله آمریکا در این کار نقش داشته‌اند و این توهین به خاطر اقدامات رسانه‌‌ای غربی‌ها به پای اسلام نوشته شد در حالیکه همه ما از این موضوع آگاه هستیم که فرانسه یکی از حامیان اصلی داعش در منطقه محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس، نگارش نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان را خردمندانه و هوشمندانه توصیف کرد و گفت: دعوت جوانان غربی در مورد چرایی سیاه‌نمایی علیه آموزه‌های اسلام و پیامبر اسلام (ص) و همچنین تلاش برای شناخت مستقیم و بی‌واسطه حقیقت اسلام از دو محور اصلی این پیام ارزشمند محسوب می‌شود.

جوکار خاطر نشان کرد: امیدواریم انتشار این نامه موجب بیداری غربی شود و با پرسشگری از سران حکومت خود ماهیت خباثت‌آمیز مستکبران عالم در داخل جوامع خودشان هر چه بیشتر آشکار شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon