نیاز ۵۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای افزایش مرخصی زایمان در سال ۹۴

نیاز 500 میلیارد تومانی برای اجرای افزایش مرخصی زایمان در سال 94

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از نیاز ۵۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای افزایش مرخصی زایمان در سال ۹۴ برای این موضوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکترسیدتقی نوربخش در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر عدم اجرایی شدن افزایش مرخصی زایمان برای بیمه‌شدگان این سازمان اظهار داشت: قانونگذار این مورد را مشخص کرده اما موضوع مهم‌تر این است که منابع آن تامین شود. ما نیز علا‌قمندیم که این تسهیلات را برای زنان بیمه شدن این سازمان قرار دهیم به شرطی که منابع آن تأمین شود. مبلغ 500 میلیارد تومان برای این موضوع در سال 94 نیازمندیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که براساس اجرای طرح تحول نظام سلامت قرار بود تعرفه‌های پزشکی افزایش پیدا کند اما برای کاهش فشار بر مردم از طریق بیمه‌ها جبران شود، تصریح کرد: این سازمان نیز براساس تغییر کتاب ارزش‌های نسبی خدمات 1200 میلیارد تومان منابع در خرید خدمات و 1300 میلیارد تومان در مراکز ملکی هزینه کرده  که اولین مرکز ملکی در این زمینه بیمارستان میلاد بوده است. 

نوربخش همچنین گفت: اقدام دولت در کاهش فرانشیز از 10 درصد به 6 درصد برای کاهش پرداخت از جیب مردم بود و بر این اساس نفوذ کتاب ارزش‌های نسبی خدمات متعادل شد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon