۴۵ میلیارد ریال به پروژه‌‌های کشاورزی شهرستان خمین اختصاص یافت


45 میلیارد ریال به پروژه‌‌های کشاورزی شهرستان خمین اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۹ پروژه تولیدی، عمرانی و کشاورزی با اعتباری معادل ۴۵میلیارد و ۹۰۶میلیون ریال هم‌زمان با دهه فجر در خمین افتتاح می‌شود.

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خمین، با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا بتوانیم با حمایت بخش خصوصی پروژه‌های کشاورزی را به منظور رشد و توسعه استان افزایش دهیم اظهار داشت: در این راستا باید تلاش شود تا بتوانیم ارتباط خود را در این بخش‌ها با بهره‌برداران تقویت کنیم و این ارتباط را به صورت مستقیم برقرار کنیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب در این بخش دست پیدا کنیم.

وی افزود: تقویت و تعمیم این ارتباط به صورت مستقیم سبب شده تا بتوانیم نسبت به توانمندی‌های این بخش به آگاهی برسیم و مشکلات کشاورزان به منظور افزایش ارزش افزوده در حوزه‌های تحت پوشش را مرتفع کنیم.

مدیر جهادکشاورزی خمین تصریح کرد: اقدام و تحقق این مهم می‌تواند در راستای زمینه‌سازی و بهره‌گیری هرچه بیشتر از مشارکت بهره‌برداران و سازماندهی بخش غیردولتی در فرآیند توسعه کشاورزی و روستایی استفاده کنیم و هدف اصلی این بخش را محقق کنیم.

جعفری با اشاره به پروژه‌های این ایام در خمین گفت: در دهه فجر امسال 3 مرغداری گوشتی با حجم تولیدی 60 هزار قطعه و با هزینه‌ بیش از 22 میلیارد و 250 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان خمین 2 گلخانه به مساحت 8 هزارو 700 مترمربع با اعتباری بیش از 15 میلیارد و 375 میلیون ریال نیز به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها می‌تواند در رشد و توسعه کشاورزی استان بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

مدیرجهاد کشاورزی خمین تصریح کرد: 3 پروژه لوله گذاری در3 مزرعه در شهرستان خمین به طول 8 هزار و 166 متر با هزینه 2 میلیارد و 196 میلیون ریال بهره‌برداری شده و می‌تواند در بخش کشاورزی مورد استفاده قرا گیرد و در این راستا یک پروژه آبیاری تحت فشار در مساحت 10 هکتار و با هزینه 6 میلیارد و 85 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon